Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2005-10-31 00:20:09
Ogłoszenia o przetargach
"Remont drogi gminnej Łyskownica w Gostwicy" - 2005-09-20



 Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 ogłasza przetarg nieograniczony na 

“Remont drogi gminnej Łyskownica w Gostwicy

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych + koszty przesyłki.

Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg (CPV 45233220-7):

a) wyrównanie istniejącej podbudowy i wykonanie nawierzchni – 1.100 m2

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 18.11.2005 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

  • posiadają zarejestrowaną firmę zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

  • osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia drogowe i może kierować robotami w zakresie dróg oraz przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

  • w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 5 zamówień o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),

  • dysponują sprzętem własnym bądź wynajętym: równiarka, rozsypywacz grysów, walec, szczotka mechaniczna, skrapiarka,

  • skierują do wykonania zamówienia osoby do prac ogólnobudowlanych, osoby posiadające uprawnienia do obsługi skrapiarki, walca i równiarki oraz do kierowania robotami drogowymi,

c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

  • posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny ofertowej (brutto).

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Radosław Lazar w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 06.10.2005 roku do godziny 10.15

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 06.10.2005 roku o godzinie 10.30

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE