"Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Gminy w Podegrodziu" - 2005-11-30
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
ogłasza przetarg nieograniczony na
“Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Gminy w Podegrodziu”
Sp ecyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 12 złotych + koszty przesyłki.
Przedmiotem zamówienia są roboty: instalowanie okien z tworzyw sztucznych – 45421125, tynkowanie – 45410000-4, roboty malarskie – 45442100-8.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- d
emontaż istniejącej stolarki okiennej – 35 szt.,
montaż stolarki okiennej – 37 szt.,
wymontowanie i zamontowanie parapetów zewnętrznych,
uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
roboty towarzyszące (dostarczenie materiałów do Urzędu Gminy w Podegrodziu, zabezpieczenie pomieszczeń, których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem, usunięcie z materiałów z rozbiórki, sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien, posprzątanie pomieszczeń z pozostałych materiałów i śmieci itp.).,
Szczegółowe dane określające przedmiot i zakres robót przedsięwzięcia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 30.04.2006 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty budowlane,
osoba, która będzie kierować wykonaniem robót posiada stosowne uprawnienia konstrukcyjno – budowlane oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
- w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej
2 zamówienia o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),
- skierują do wykonania zamówienia
minimum 3 osoby oraz 1 osobę kierującą wykonaniem robót z właściwymi uprawnieniami,
c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
- posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Józef Samek w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie ( pokój nr 19) do dnia 16.12.2005 roku do godziny 10.00
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie ( pokój nr 29) w dniu 16.12.2005 roku o godzinie 10.15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100% |