Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2005-12-31 00:20:12
Ogłoszenia o przetargach
"Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Gminy w Podegrodziu" - 2005-11-30



Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 ogłasza przetarg nieograniczony na 

“Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Gminy w Podegrodziu

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 12 złotych + koszty przesyłki.

Przedmiotem zamówienia są roboty: instalowanie okien z tworzyw sztucznych – 45421125, tynkowanie – 45410000-4, roboty malarskie – 45442100-8.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. demontaż istniejącej stolarki okiennej – 35 szt.,
  2. montaż stolarki okiennej – 37 szt.,
  3. wymontowanie i zamontowanie parapetów zewnętrznych,
  4. uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
  5. roboty towarzyszące (dostarczenie materiałów do Urzędu Gminy w Podegrodziu, zabezpieczenie pomieszczeń, których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem, usunięcie z materiałów z rozbiórki, sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien, posprzątanie pomieszczeń z pozostałych materiałów i śmieci itp.).,

Szczegółowe dane określające przedmiot i zakres robót przedsięwzięcia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 30.04.2006 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

  • przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty budowlane,
  • osoba, która będzie kierować wykonaniem robót posiada stosowne uprawnienia konstrukcyjno – budowlane oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

  • w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),

  • skierują do wykonania zamówienia minimum 3 osoby oraz 1 osobę kierującą wykonaniem robót z właściwymi uprawnieniami,

c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

  • posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Józef Samek w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 16.12.2005 roku do godziny 10.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 16.12.2005 roku o godzinie 10.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE