Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2006-04-30 00:21:14
Ogłoszenia o przetargach
"Bieżąca konserwacja i remont nawierzchni bitumicznych emulsja asfaltową i grysami bazaltowymi (...)" - 2006-04-11



 Gmina Podegrodzie

 ogłasza przetarg nieograniczony na

 Bieżąca konserwacja i remont nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy w Podegrodziu

Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248 (tel. 018 445-90-33, fax. 018 448-49-51).

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 8 złotych + koszty przesyłki.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem – CPV 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg.

Zamówienie obejmuje regenerację nawierzchni drogowych emulsją asfaltową (15 ton emulsji).

Szczegółowe informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 31 maja 2006 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

  • prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

  • w okresie ostatnich 5 lat (tj. 2001 – 2005) wykonali, co najmniej 3 zamówienia polegające na bieżącej konserwacji nawierzchni emulsją asfaltową o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),

  • skierują do wykonania zamówienia osoby do obsługi walca, remontera albo skrapiarki oraz osoby posiadające doświadczenie w robotach drogowych,

  • kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz należeć do właściwej izby inżynierów budownictwa,

  • dysponują sprzętem własnym bądź wynajętym: remonter albo skrapiarka, szczotka mechaniczna lub ręczna, sprężarka z osprzętem do czyszczenia, rozsypywarka kruszywa, walec drogowy ogumiony,

c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

  • posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Nie jest wymagane wniesienie wadium.

Nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 28 kwietnia 2006 roku do godziny 12.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 28 kwietnia 2006 roku o godzinie 12.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 28 kwietnia 2006 roku.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

 

 

 

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE