"Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy (...) - 2006-07-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
powiat nowosądecki
województwo małopolskie
Telefon: (018) 445-90-33
Fax: (018) 448-49-51
e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Mariusz Karpierz w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 13,00 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą).
Określenie przedmiotu zamówienia:
„Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Podegrodziu”
Przedmiotem zamówienia jest: 45421125-6 instalowanie okien z tworzyw sztucznych, 45410000-4 tynkowanie, 25235000-7 gotowe materiały budowlane z tworzyw sztucznych, 45261000-4 wykonywanie pokryć dachowych i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45442100-8 roboty malarskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaż stolarki okiennej drewnianej – 87 szt.,
b) montaż stolarki okiennej z PCV – 89 szt.,
c) podmurowanie okna siporeksami,
d) wymontowanie i zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
e) montaż nakładek parapetowych z PCV na istniejących parapetach od wewnątrz,
f) uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
g) roboty towarzyszące (dostarczenie materiałów do Urzędu Gminy w Podegrodziu, zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem, usunięcie materiałów z rozbiórki, sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien, posprzątanie pomieszczeń z pozostałych materiałów i śmieci itp.).,
Szczegółowe dane określające przedmiot i zakres robót przedsięwzięcia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 30.09.2006 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 1 zamówienie polegające na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),
b) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia konstrukcyjno – budowlane oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) skierują do wykonania zamówienia osoby z doświadczeniem w zakresie montażu stolarki okiennej,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) uprawnienia kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów.
6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w poniżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach Wykonawca musi załączyć do oferty:
1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 18 lipca 2006 roku do godziny 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 18 lipca 2006 roku o godzinie 12.15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zalacznik_nr_8.pdf (4.12 Mb)
|