Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2006-09-14 08:47:10
Ogłoszenia o przetargach
"Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej i projektu zabezpieczenia (...)" - 2006-09-13

Ogłoszenie o zamówieniu

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

powiat nowosądecki

województwo małopolskie

Telefon: (018) 445-90-33

Fax: (018) 448-49-51

e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Radosław Lazar i Józef Samek w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 5,00 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą). 

Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej i projektu zabezpieczenia osuwiska Brzezna Litacz i Podegrodzie Osowie

Przedmiotem zamówienia jest: 74271000-9 usługi geologii, geofizyki i inne.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

a)   podkładów geodezyjnych do celów projektowych w skali 1 : 500 niezbędnych do wykonania projektu wraz z wypisem z rejestru gruntów działek objętych postępowaniem administracyjnym,

b)   dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,

c)  operatu wodno – prawnego wraz z uzgodnieniami i pozwoleniem wodno – prawnym (jeżeli dotyczy),

d)   projektu budowlanego,

e)   projektu wykonawczego,

f)    przedmiaru robót,

g)   kosztorysu inwestorskiego,

h)   specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,

i)    mapy uzupełniającej z projektem podziału działek z decyzją podziału (jeżeli dotyczy),

j)    inwentaryzacji zieleni (jeżeli dotyczy),

k)   decyzji uwarunkowań środowiskowych (jeżeli dotyczy),

l)   uzyskanie prawa do dysponowania terenem na cele budowlane  w formie umów użyczenia,

m)  uzyskanie pozwolenia na budowę,

n)  inne niezbędne opracowania potrzebne do wykonania zamówienia.

Wykonawca zobowiązany będzie również:

a)   uzyskać dla dokumentacji wszelkie wymagane uzgodnienia bez zastrzeżeń lub uwag,

b)  zatwierdzić części geologiczną oraz projekt stabilizacji osuwiska przez Państwowy Instytut Geologiczny – Oddział Karpacki oraz Wydział Środowiska i Rolnictwa Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,

c)   sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD w pliku ogólnodostępnym (dotyczy całości dokumentacji opisów rysunków oraz kosztorysów),

d)  wystąpić w imieniu Zamawiającego o pozwolenie na budowę oraz dostarczyć je Zamawiającemu,

e)   do pełnienia nadzoru autorskiego.

Dokumentacja geologiczno – inżynierska musi zostać opracowana w oparciu o obowiązujące przepisy dla tego typu opracowań oraz zgodnie z wymogami Programu „Osłona Przeciwosuwiskowa”.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 15.12.2006 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

a)    prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),

2)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a)     w okresie ostatnich 3 lat – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonali, co najmniej dwie dokumentacje dotyczące zabezpieczenia osuwisk (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonego mu zakresu),

b)     osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia:

-  konstrukcyjno – budowlane oraz drogowe i przynależą do właściwych izb budowlanych,

-   geologiczne i geodezyjne.

3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

a)     posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

4)    nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)     oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)      wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),

4)    wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),

5)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

a)  uprawnienia geologiczne i geodezyjne,

b)  uprawnienia konstrukcyjno – budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

c)     uprawnienia drogowe oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

6)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,

7)     wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

8)     dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

a)     uprawnienia kierownika budowy w zakresie dróg wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,

b)     aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów.

9)     polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w poniżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 21 września 2006 roku do godziny 12.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 21 września 2006 roku o godzinie 12.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Zamawiający nie zamierza:

1)      zawierać umowy ramowej

2)      ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE