"Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej i projektu zabezpieczenia (...)" - 2006-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
powiat nowosądecki
województwo małopolskie
Telefon: (018) 445-90-33
Fax: (018) 448-49-51
e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Radosław Lazar i Józef Samek w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 5,00 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą).
Określenie przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej i projektu zabezpieczenia osuwiska Brzezna Litacz i Podegrodzie Osowie”
Przedmiotem zamówienia jest: 74271000-9 usługi geologii, geofizyki i inne.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) podkładów geodezyjnych do celów projektowych w skali 1 : 500 niezbędnych do wykonania projektu wraz z wypisem z rejestru gruntów działek objętych postępowaniem administracyjnym,
b) dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
c) operatu wodno – prawnego wraz z uzgodnieniami i pozwoleniem wodno – prawnym (jeżeli dotyczy),
d) projektu budowlanego,
e) projektu wykonawczego,
f) przedmiaru robót,
g) kosztorysu inwestorskiego,
h) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
i) mapy uzupełniającej z projektem podziału działek z decyzją podziału (jeżeli dotyczy),
j) inwentaryzacji zieleni (jeżeli dotyczy),
k) decyzji uwarunkowań środowiskowych (jeżeli dotyczy),
l) uzyskanie prawa do dysponowania terenem na cele budowlane w formie umów użyczenia,
m) uzyskanie pozwolenia na budowę,
n) inne niezbędne opracowania potrzebne do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie również:
a) uzyskać dla dokumentacji wszelkie wymagane uzgodnienia bez zastrzeżeń lub uwag,
b) zatwierdzić części geologiczną oraz projekt stabilizacji osuwiska przez Państwowy Instytut Geologiczny – Oddział Karpacki oraz Wydział Środowiska i Rolnictwa Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
c) sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD w pliku ogólnodostępnym (dotyczy całości dokumentacji opisów rysunków oraz kosztorysów),
d) wystąpić w imieniu Zamawiającego o pozwolenie na budowę oraz dostarczyć je Zamawiającemu,
e) do pełnienia nadzoru autorskiego.
Dokumentacja geologiczno – inżynierska musi zostać opracowana w oparciu o obowiązujące przepisy dla tego typu opracowań oraz zgodnie z wymogami Programu „Osłona Przeciwosuwiskowa”.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 15.12.2006 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w okresie ostatnich 3 lat – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonali, co najmniej dwie dokumentacje dotyczące zabezpieczenia osuwisk (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonego mu zakresu),
b) osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia:
- konstrukcyjno – budowlane oraz drogowe i przynależą do właściwych izb budowlanych,
- geologiczne i geodezyjne.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),
5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) uprawnienia geologiczne i geodezyjne,
b) uprawnienia konstrukcyjno – budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) uprawnienia drogowe oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) uprawnienia kierownika budowy w zakresie dróg wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów.
9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w poniżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 21 września 2006 roku do godziny 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 21 września 2006 roku o godzinie 12.15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SIWZ.pdf (457.99 Kb)
Zalacznik_nr_1.doc (23.50 Kb)
Zalacznik_nr_2.pdf (102.65 Kb)
Zalacznik_nr_3.doc (22.50 Kb)
Zalacznik_nr_4.doc (22.00 Kb)
Zalacznik_nr_5.pdf (215.74 Kb)
Zalacznik_nr_6.pdf (1.21 Mb) |