Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2006-11-24 12:07:17
Ogłoszenia o przetargach
"Dostawa oleju opałowego lekkiego (...)" - 2006-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

powiat nowosądecki

województwo małopolskie

Telefon: (018) 445-90-33

Fax: (018) 448-49-51

e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Maria Matiaszek w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 4,50 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą). 

Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2006/2007

Przedmiotem zamówienia jest: 23122100-9 olej opałowy.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do:

a)   Urzędu Gminy Podegrodzie,

b)   hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej.

Olej opałowy leki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:

1)       gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml,

2)       temperatura zapłonu nie niższa niż 560C,

3)       lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s,

4)        zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m,

5)        pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,

6)        pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,

7)        zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,

8)        zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,

9)        wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,

10)    temperatura płynięcia nie wyższa niż – 200C.

Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 70.000 litrów.

Do obowiązków dostawcy należeć będzie:

a)   dostawa oleju opałowego do kotłowni Urzędu Gminy w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,

b)   dostawa oleju opałowego do kotłowni hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego do 30.04.2007 roku (dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie grzewczym 2006/2007)

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

a)   prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),

b)   posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a)      w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonali lub wykonują, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości co najmniej 50.000 litrów,

b)      osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do kierowania pojazdem dostarczającym olej opałowy,

c)   dysponują specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

a)   posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

4)   nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),

2)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)  koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią,

4)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7)  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8)   wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),

9)   wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),

10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 5),

11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty:

a)    zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument musi dotyczyć oleju od producenta wymienionego w ofercie).

III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I ppkt 2), 5), 6) i 7) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

a)       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)     nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c)      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt I ppkt 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

V. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt III i IV zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

VI. Powyższe dokumenty określone w pkt III ppkt a), c) i pkt IV powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt III ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w powyżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 4 grudnia 2006 roku do godziny 12.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 4 grudnia 2006 roku o godzinie 12.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Zamawiający nie zamierza:

1)       zawierać umowy ramowej

2)       ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE