"Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2006/2007 do SP w Podegrodziu" - 2006-12-05
05 grudnia 2006
Ogłoszenie o zamówieniu
Nazwa i adres Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa w Podegrodziu
33-386 Podegrodzie
powiat nowosądecki
województwo małopolskie
Telefon: (018) 445-90-11
Fax: (018) 445-90-11
e-mail: sp_podegrodzie@iap.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Małgorzata Gromala w sprawach merytorycznych oraz Maria Rostocka w sprawach proceduralnych.
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację można również pobrać w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych z siedzibą w Urzędzie Gminy w Podegrodziu , pokój nr 3.Wówczas opłata za specyfikację wynosi 4,50 złotych + koszty przesyłki ( w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą).
Określenie przedmiotu zamówienia:
“Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2006/2007”
Przedmiotem zamówienia jest: 23122100-9 olej opałowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do: Szkoły Podstawowej w Podegrodziu.
Olej opałowy leki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2) temperatura zapłonu nie niższa niż 560C,
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s,
4) zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m,
5) pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10) temperatura płynięcia nie wyższa niż – 200C.
Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 35 000 litrów.
Do obowiązków dostawcy należeć będzie:
dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego do 31.05.2007 roku (dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie grzewczym 2006/2007)
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),
b) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonali lub wykonują, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości co najmniej 30.000 litrów,
b) osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do kierowania pojazdem dostarczającym olej opałowy,
c) dysponują specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),
10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 5),
11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I ppkt 2), 5), 6) i 7) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt I ppkt 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
V. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt III i IV zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VI. Powyższe dokumenty określone w pkt III ppkt a), c) i pkt IV powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt III ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą “spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w powyżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%
Oferty należy składać w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych z siedzibą w Urzędzie Gminy w Podegrodziu ( pokój 3 ) do dnia 15 grudnia 2006 roku do godziny 10.00
Otwarcie ofert odbędzie się w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Podegrodziu z siedzibą w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 3) w dniu 15 grudnia 2006 roku o godzinie 12.00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SIWZ.doc (118.00 Kb)
Zalacznik_nr_1.doc (1.23 Mb)
Zalacznik_nr_2.doc (43.00 Kb)
Zalacznik_nr_3.doc (636.50 Kb)
Zalacznik_nr_4.doc (637.00 Kb)
Zalacznik_nr_5.doc (635.50 Kb)
Zalacznik_nr_6.doc (634.00 Kb)
Zalacznik_nr_7.doc (58.50 Kb) |