"Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Olszanie" - 2006-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
powiat nowosądecki
województwo małopolskie
Telefon: (018) 445-90-33
Fax: (018) 448-49-51
e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Józef Samek w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 9,80 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą).
Określenie przedmiotu zamówienia:
„Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Olszanie”
Przedmiotem zamówienia jest: 45421125-6 instalowanie okien z tworzyw sztucznych, 45410000-4 tynkowanie, 45442100-8 roboty malarskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaż stolarki okiennej drewnianej – 16 szt.,
b) montaż stolarki okiennej z PCV – 16 szt.,
c) wymontowanie i zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
d) uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
e) roboty towarzyszące (dostarczenie materiałów do Szkoły Podstawowej w Olszanie, zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem, usunięcie materiałów z rozbiórki, sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien, posprzątanie pomieszczeń z pozostałych materiałów i śmieci itp.).,
Szczegółowe dane określające przedmiot i zakres robót przedsięwzięcia zawieją specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 30.04.2007 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),
b) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia konstrukcyjno – budowlane oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) skierują do wykonania zamówienia osoby z doświadczeniem w zakresie montażu stolarki okiennej,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) uprawnienia kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów.
6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w poniżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach Wykonawca musi załączyć do oferty:
1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. aprobaty, atesty itp. na profile, okucia, szyby itd.),
2) opis parametrów technicznych oferowanej stolarki.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 3 stycznia 2007 roku do godziny 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 3 stycznia 2007 roku o godzinie 12.15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SIWZ.doc (762.50 Kb)
Zalacznik_nr_2.doc (32.00 Kb)
Zalacznik_nr_3.doc (22.50 Kb)
Zalacznik_nr_4.doc (22.00 Kb)
Zalacznik_nr_5.doc (676.50 Kb)
Zalacznik_nr_6.pdf (1.29 Mb)
Zalacznik_nr_7.pdf (10.01 Mb) |