Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2007-04-27 14:28:55
Ogłoszenia o przetargach
"Wywóz wód odciekowych ze składowiska odpadów w Podegrodziu" - 2007-04-27

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

powiat nowosądecki

województwo małopolskie 

 

Telefon: (018) 445-90-33

Fax: (018) 448-49-51

e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Ewelina Skuza w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 4,20 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą). 

Określenie przedmiotu zamówienia:

Wywóz wód odciekowych ze składowiska odpadów w Podegrodziu

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV 90111300-1 usługi usuwania nieczystości.

Zamówienie obejmuje wypompowanie i wywóz wód odciekowych ze składowiska odpadów w Podegrodziu i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu.

Przewidywana ilość wód odciekowych do wywozu około 3.000 m3.

Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót i usług niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a)      zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,

b)     zabezpieczenie prac pod względem BHP,

c)      pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich,

d)     oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą usługi ze względu na trudny i specyficzny dojazd do zbiornika.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 31.12.2007 roku

I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

a)    prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),

b)    posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz U. z 2005 roku, Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.),

2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a)    w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonywali usługi wywozu nieczystości płynnych,

b)    dysponują osobami do wykonania zamówienia tj.: skierują do wykonania zamówienia osoby posiadające uprawnienia do kierowania wozem asenizacyjnym,

c)    posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: tj. wóz asenizacyjny o maksymalnej pojemności 12 m3 wraz z niezbędnym osprzętem,

3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

a)     posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

4)    nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)    zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie,

4)    wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),

5)    wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),

6)    wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 5),

7)    polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych powyżej.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 9 maja 2007 roku do godziny 12.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 9 maja 2007 roku o godzinie 12.45

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Zamawiający nie zamierza:

1)      zawierać umowy ramowej

2)      ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

SIWZ.pdf (538.04 Kb)

Zalacznik_nr_1.pdf (60.28 Kb)

Zalacznik_nr_2.pdf (61.59 Kb)

Zalacznik_nr_3.pdf (62.54 Kb)

Zalacznik_nr_4.pdf (48.62 Kb)

Zalacznik_nr_5.pdf (48.07 Kb)

Zalacznik_nr_6.pdf (113.43 Kb)

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE