Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2007-04-26 10:54:37
Ogłoszenia o przetargach
"Dostawa prefabrykatów betonowych dla potrzeb Gminy Podegrodzie" - 2007-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

powiat nowosądecki

województwo małopolskie

Telefon: (018) 445-90-33

Fax: (018) 448-49-51

e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Radosław Lazar w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 4,00 złote + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą). 

Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa prefabrykatów betonowych dla potrzeb Gminy Podegrodzie

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV 28814200-3 produkty betonowe.

Zamówienie obejmuje następujący zakres:

a)      przepusty Ø40 zbrojone – 82,50 mb

b)     przepusty Ø50 zbrojone – 90 mb

c)      przepusty Ø60 zbrojone – 67,50 mb

d)     przepusty Ø80 zbrojone – 15 mb

e)      półkręgi Ø80 zbrojone – 150 mb

f)      płyty ażurowe 90x60x9-10 zbrojone – 100 szt.

g)      korytka szerokość 45-50 cm, wysokość 30-36 cm – 100 mb

h)     korytka szerokość 40-45 cm, wysokość 13-20 cm – 100 mb

i)       korytka szerokość 40-45 cm, wysokość 9-13 cm – 150 mb

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 31.12.2007 roku

I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

a)    prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),

2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a)    w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 dostawę prefabrykatów betonowych o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,

3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

a)     posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

4)    nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)      wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),

4)   polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych powyżej.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 8 maja 2007 roku do godziny 12.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 8 maja 2007 roku o godzinie 12.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Zamawiający nie zamierza:

1)      zawierać umowy ramowej

2)      ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE