Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2007-07-25 08:06:48
Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 14000 euro
"Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Stadłach" - 2007-07-19

 

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 

zaprasza do składania ofert na zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8

ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Stadłach”

 

Dokumenty dotyczące zamówienia są dostępne na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl lub w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 28.

Przedmiot zamówienia:

  1. demontaż stolarki okiennej drewnianej – 15 szt.,

  2. montaż stolarki okiennej z PCV – 15 szt.,

  3. wymontowanie i zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,

  4. uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,

  5. roboty towarzyszące.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 31.08.2007 roku.

 

O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z dokumentami:

  1. oferta cenowa,

  2. kosztorys ofertowy,

  3. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru,

  4. oświadczenie.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Józef Samek.

 

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 26 lipca 2007 roku do godziny 12.00.

 

Termin związania ofertą wynosi 14 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%), po uprzednim sprawdzeniu czy kosztorys ofertowy jest zgodny z przedmiotem zamówienia. 

 

 

Przedmiar_robot.pdf (1.05 Mb)

Rysunki_i_wymiary_okien.pdf (158.04 Kb)

Specyfikacja_techniczna.pdf (1.80 Mb)

Oswiadczenie.pdf (50.88 Kb)

««« powrót
 
Achiwum BIP Urzędu Gminy Podegrodzie