"Remont drogi rolniczej Piekielna w miejscowości Podegrodzie na długości 400 mb" - 2007-07-27
Remont drogi rolniczej Piekielna w miejscowości Podegrodzie na długości 400 mb
data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
3) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi rolniczej Piekielna w miejscowości Podegrodzie na długości 400 mb.
4) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakres robót: a) dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 20 cm, b) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10 cm, c) trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót i usług niezbędnych do wykonania zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zapewnić, zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
9) TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.
10) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium..
11) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a). w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni drogowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu, b). skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) uprawnienia kierownika budowy w zakresie dróg wraz z uprawnieniami do kierowania robotami, b) aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów. 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
12) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
13) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
14) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
15) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
16) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie 33-386 Podegrodzie 248 pokój nr 28
Cena formularza: 15,80 złotych.
18) Termin składania ofert:
21.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie 33-386 Podegrodzie 248 pokój nr 19.
19) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
SIWZ.pdf (138.97 Kb)
Zalacznik_nr_1.pdf (61.05 Kb)
Zalacznik_nr_2.pdf (61.03 Kb)
Zalacznik_nr_3.pdf (60.92 Kb)
Zalacznik_nr_4.pdf (49.47 Kb)
Zalacznik_nr_5.pdf (105.72 Kb)
Zalacznik_nr_6_s._118.pdf (2.62 Mb)
Zalacznik_nr_6_s._1933.pdf (1.98 Mb)
Zalacznik_nr_6_s._3448.pdf (1.95 Mb)
Zalacznik_nr_7.pdf (167.06 Kb)
Zalacznik_nr_8.pdf (389.22 Kb) |