"Odbudowa drogi gminnej Do Mikulca w miejscowości Olszana na długości 315 mb" - 2007-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
powiat nowosądecki
województwo małopolskie
Telefon: (018) 445-90-33
Fax: (018) 448-49-51
e-mail: gmina@podegrodzie.iap.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Radosław Lazar w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację można również pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28. Wówczas opłata za specyfikację wynosi 16,80 złotych + koszty przesyłki (w przypadku przesyłania specyfikacji pocztą).
Określenie przedmiotu zamówienia:
„Odbudowa drogi gminnej Do Mikulca w miejscowości Olszana na długości 315 mb”
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV 45233140-2 roboty drogowe.
Zamówienie obejmuje następujący zakres:
a) profilowanie,
b) dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 30 cm,
c) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10 cm,
d) nawierzchnia asfaltowa gr. 5 cm.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert obejmujących część zamówienia (ofert częściowych).
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 20.08.2007 roku
I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni drogowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,
b) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),
5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) uprawnienia kierownika budowy w zakresie dróg wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów.
6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt II ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych powyżej.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 11 czerwca 2007 roku do godziny 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 11 czerwca 2007 roku o godzinie 12.15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SIWZ.pdf (519.54 Kb)
Zalacznik_nr_1.pdf (62.33 Kb)
Zalacznik_nr_2.pdf (61.60 Kb)
Zalacznik_nr_3.pdf (61.34 Kb)
Zalacznik_nr_4.pdf (49.37 Kb)
Zalacznik_nr_5.pdf (110.10 Kb)
Zalacznik_nr_6.pdf (575.80 Kb)
Zalacznik_nr_6a.pdf (6.38 Mb)
Zalacznik_nr_6b.pdf (4.40 Mb)
Zalacznik_nr_7.pdf (766.19 Kb)
Zalacznik_nr_8.pdf (1.54 Mb) |