Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2007-10-09 00:19:24
Ogłoszenia o przetargach
"Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2007/2008" - 2007-09-28



Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2007/2008

data zamieszczenia w BZP: 28.09.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie.

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

3) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2007/2008.

4) Rodzaj zamówienia: dostawy.

5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do:
a) Urzędu Gminy Podegrodzie,
b) hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej.
Olej opałowy leki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2) temperatura zapłonu nie niższa niż 560C,
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s,
4) zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m,
5) pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10) temperatura płynięcia nie wyższa niż - 200C.
Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 73.000 litrów.
Do obowiązków dostawcy należeć będzie:
a) dostawa oleju opałowego do kotłowni Urzędu Gminy w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,
b) dostawa oleju opałowego do kotłowni hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,

6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.

7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

9) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

10) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

11) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
    a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
    b) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095)
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
    a). w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonali lub wykonują, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 50.000 litrów,
    b). dysponują specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
    a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    3) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią,
    4) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie,
    4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca,
    5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty:
    1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. świadectwo jakości oleju (dokument musi dotyczyć oleju opałowego od producenta wymienionego w ofercie).
    III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    VI. Dokumenty określone w pkt III i IV powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

12) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

13) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

14) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

15) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

16) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie
Podegrodzie 248
33-386 Podegrodzie
pokój nr 28.

17) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

18) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

19) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

08.10.2007 godzina 12:00,

miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie
Podegrodzie 248
33-386 Podegrodzie
pokój nr 19.

20) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

21) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

 

Dokumenty do pobrania:

1) SIWZ.pdf (137.69 Kb)

2) Zalacznik_nr_1.pdf (61.08 Kb)

3) Zalacznik_nr_2.pdf (61.38 Kb)

4) Zalacznik_nr_3.pdf (60.70 Kb)

5) Zalacznik_nr_4.pdf (47.86 Kb)

6) Zalacznik_nr_5.pdf (100.61 Kb)



««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE