"Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2007/2008" - 2007-10-18
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
3) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2007/2008
4) Rodzaj zamówienia: dostawy.
5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do: a) Urzędu Gminy Podegrodzie, b) hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej.
II. Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne: 1) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml, 2) temperatura zapłonu nie niższa niż 560C, 3) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s, 4) zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m, 5) pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m, 6) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m, 7) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, 8) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg, 9) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, 10) temperatura płynięcia nie wyższa niż - 200C.
III. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 73.000 litrów.
IV. Do obowiązków dostawcy należeć będzie: a) dostawa oleju opałowego do kotłowni Urzędu Gminy w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, b) dostawa oleju opałowego do kotłowni hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,
6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
9) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
10) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamąwiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
11) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095), b) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a). w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonali lub wykonują zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 50.000 litrów, b). dysponują specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
12) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią, 4) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.Dokumenty określone w pkt II i III powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
13) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
14) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
15) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
16) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie Podegrodzie 248 33-386 Podegrodzie pokój nr 28.
17) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00,
miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie Podegrodzie 248 33-386 Podegrodzie pokój nr 19.
18) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
19) Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 18.10.2007 roku, nr ogłoszenia: 198890 - 2007
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf (137.34 Kb)
2) Zalacznik_nr_1.pdf (61.08 Kb)
3) Zalacznik_nr_2.pdf (61.38 Kb)
4) Zalacznik_nr_3.pdf (61.02 Kb)
5) Zalacznik_nr_4.pdf (47.85 Kb)
6) Zalacznik_nr_5.pdf (100.55 Kb) |