Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2007-10-26 00:18:07
Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 14000 euro
"Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Rogach" - 2007-10-24



 


Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Rogach

Rogi 53

33-386 Podegrodzie

 

zaprasza do składania ofert na zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8

ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Rogach”

 

Dokumenty dotyczące zamówienia są dostępne na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl lub w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 28.

Przedmiot zamówienia:

  1. demontaż stolarki okiennej drewnianej – 60 szt.,

  2. montaż stolarki okiennej z PCV – 60 szt.,

  3. wymontowanie i zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,

  4. uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,

  5. roboty towarzyszące (dostarczenie materiałów do Szkoły Podstawowej w Rogach, zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem, usunięcie materiałów z rozbiórki, sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien, posprzątanie pomieszczeń z pozostałych materiałów i śmieci itp.).

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 15.12.2007 roku.

O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z dokumentami:

  1. oferta cenowa,

  2. kosztorys ofertowy,

  3. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru,

  4. uprawnienia uprawnienia kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,

  5. aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów

  6. oświadczenie.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Józef Samek.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 31 października 2007 roku do godziny 12.00.

Termin związania ofertą wynosi 14 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%), po uprzednim sprawdzeniu czy kosztorys ofertowy jest zgodny z przedmiotem zamówienia.




Dokumenty do pobrania:

1) Oferta.pdf (58.47 Kb)

2) Oswiadczenie.pdf (50.93 Kb)

3) Przedmiar_robot1.pdf (226.95 Kb)

4) Przedmiar_robot2.pdf (139.55 Kb)

5) Rysunek_i_wymiary1.pdf (36.15 Kb)

6) Rysunek_i_wymiary2.pdf (25.06 Kb)

7) Specyfikacja_techniczna.pdf (419.44 Kb)

««« powrót
 
Achiwum BIP Urzędu Gminy Podegrodzie