"Odbudowa drogi gminnej Leśna w miejscowości Naszacowice" - 2008-04-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie
województwo małopolskie
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbudowa drogi gminnej Leśna w miejscowości Naszacowice”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Nie przysługuje odwołanie.
I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 775 mb (0+800 – 1+575), w którego zakres wchodzi:
I. km 0 + 800 – 1 + 100:
a) profilowanie i zagęszczanie,
b) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm,
d) uzupełnianie poboczy.
II. km 1 + 100 – 1 + 575:
a) profilowanie i zagęszczanie,
b) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm,
d) uzupełnianie poboczy.
2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
3) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
4) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA: do 31.08.2008 roku.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni drogowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,
b) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV. Dokumenty określone w pkt II i III powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Podegrodzie Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie pokój nr 28
Termin składania ofert: 14.05.2008 godzina 9:00
miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, pokój nr 18.
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.04.2008 roku pod numerem 83005 – 2008.
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf (136.46 Kb)
2) Zalacznik_nr_1.pdf (60.86 Kb)
3) Zalacznik_nr_2.pdf (61.67 Kb)
4) Zalacznik_nr_3.pdf (60.97 Kb)
5) Zalacznik_nr_4.pdf (49.43 Kb)
6) Zalacznik_nr_5.pdf (105.61 Kb)
7) Zalacznik_nr_6.pdf (27.69 Kb)
8) Zalacznik_nr_7.pdf (744.25 Kb)
9) Zalacznik_nr_8.pdf (9.52 Mb)
|