"Usuwanie skutków osuwisk na terenie Gminy Podegrodzie - zabezpieczenie drogi w rejonie osuwiska Brzezna - Litacz - 2008-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie
województwo małopolskie
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usuwanie skutków osuwisk na terenie Gminy Podegrodzie – zabezpieczenie drogi w rejonie osuwiska Brzezna Litacz” (KDO 1 – ID 12/10/142/1)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Nie przysługuje odwołanie.
Opis przedmiotu zamówienia:
I. Zamówienie obejmuje:
-
roboty przygotowawcze (usunięcie warstwy humusu, rozebranie przepustów i ścieków),
-
roboty ziemne,
-
zabezpieczenie skarpy drogowej (sączki, ułożenie ścieków, ułożenie płyt ażurowych typu „krata”),
-
warstwa wzmacniająca z geowłókniny,
-
dolna warstwa podbudowy z kruszyw naturalnych grubości 30 cm,
-
górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grubości 15 cm,
-
nawierzchnia asfaltowa – warstwa wiążąca i ścieralna,
-
uzupełnienie poboczy,
-
bariery ochronne,
-
odwodnienie osuwiska.
II. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót oraz zabezpieczyć w niezbędne media itp.,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
e) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
f) prace przygotowawcze, odtworzeniowe i porządkowe,
g) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
h) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych,
i) inne prace niezbędne do wykonania zamówienia.
III. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
IV. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace.
Wspólny Słownik 45220000-5, 45111000-8, 45233140-2
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA: do 31.10.2008 roku.
Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000 złotych przed upływem terminu składania ofert.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia,
b) skierują do wykonania zamówienia kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) skierują do wykonania zamówienia kierownika grupy robót, który posiada stosowne uprawnienia w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu albo składania ofert,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),
8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2), 3) i 5) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II i III zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
V. Dokumenty określone w pkt II, III i IV powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Podegrodzie Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie pokój nr 28
Termin składania ofert: 21.05.2008 godzina 9:00
miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, pokój nr 18.
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.04.2008 roku pod numerem 91317 – 2008.
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf
2) Zalacznik_nr_1.pdf
3) Zalacznik_nr_2.pdf
4) Zalacznik_nr_3.pdf
5) Zalacznik_nr_4.pdf
6) Zalacznik_nr_5.pdf
7) Zalacznik_nr_6.pdf
8) Zalacznik_nr_7.pdf
9) Zalacznik_nr_8.pdf
10) Zalacznik_nr_9.pdf
|