Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-06-30 00:19:48
Ogłoszenia o przetargach
"Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania" - 2008-03-04



 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie

województwo małopolskie

Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Rodzaj zamówienia: usługi.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

I. Zamówienie obejmuje:

  1. odbiór odpadów selektywnie zebranych przez mieszkańców w workach z terenu Gminy Podegrodzie i transport do miejsc odzysku – około 31.700 worków z logo Urzędu Gminy,
  2. odbiór odpadów selektywnie zebranych w kontenerach KP7 znajdujących się na składowisku odpadów w Podegrodziu i transport do miejsca odzysku – około 54 kontenery,
  3. odbiór odpadów z budynku Urzędu Gminy, hali sportowej w Brzeznej, oczyszczalni ścieków w Podrzeczu, cmentarzy w Brzeznej i w Podrzeczu oraz przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie i transport na składowisko odpadów, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę – około 96 ton,
  4. sprzątanie przystanków i miejsc publicznych – 47 punktów.

II. Podczas sprzątania przystanków i miejsc publicznych należy wymienić worki ze śmieciami na puste worki.

III. Zakres sprzątania przystanków obejmuje wiaty oraz miejsca bez wiaty, chodnik na całej długości zatoki, a w przypadku braku zatoki na długości 3 mb z każdej strony znaku informacyjnego.

IV. Zakres sprzątania miejsc publicznych obejmuje powierzchnię chodnika lub pobocza na długości 3 mb z każdej strony kosza.

V. Wykonawca jest zobowiązany rozprowadzić wśród mieszkańców 31.700 szt. worków z logo Urzędu Gminy przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego.

VI. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,

b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,

c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,

d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90121200-3, 90121310-7, 90200000-9.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2008 roku.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),

b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.),

c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonywali usługi odbioru i wywozu odpadów,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie,

4) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),

5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,

6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

IV. Dokumenty określone w pkt II i III powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.podegrodzie.iap.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Podegrodzie
Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie
pokój nr 28

Termin składania ofert: 12.03.2008 godzina 12:00

miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, pokój nr 18.

Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.03.2008 roku pod numerem 43552-2008.

 

Dokumenty do pobrania:

1) SIWZ.pdf (137.02 Kb)

2) Zalacznik_1.pdf (65.05 Kb)

3) Zalacznik_2.pdf (61.67 Kb)

4) Zalacznik_3.pdf (62.11 Kb)

5) Zalacznik_4.pdf (109.77 Kb)






««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE