"Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania" - 2008-03-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie
województwo małopolskie
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Rodzaj zamówienia: usługi.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zamówienie obejmuje:
-
odbiór odpadów selektywnie zebranych przez mieszkańców w workach z terenu Gminy Podegrodzie i transport do miejsc odzysku – około 31.700 worków z logo Urzędu Gminy,
-
odbiór odpadów selektywnie zebranych w kontenerach KP7 znajdujących się na składowisku odpadów w Podegrodziu i transport do miejsca odzysku – około 54 kontenery,
-
odbiór odpadów z budynku Urzędu Gminy, hali sportowej w Brzeznej, oczyszczalni ścieków w Podrzeczu, cmentarzy w Brzeznej i w Podrzeczu oraz przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie i transport na składowisko odpadów, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę – około 96 ton,
-
sprzątanie przystanków i miejsc publicznych – 47 punktów.
II. Podczas sprzątania przystanków i miejsc publicznych należy wymienić worki ze śmieciami na puste worki.
III. Zakres sprzątania przystanków obejmuje wiaty oraz miejsca bez wiaty, chodnik na całej długości zatoki, a w przypadku braku zatoki na długości 3 mb z każdej strony znaku informacyjnego.
IV. Zakres sprzątania miejsc publicznych obejmuje powierzchnię chodnika lub pobocza na długości 3 mb z każdej strony kosza.
V. Wykonawca jest zobowiązany rozprowadzić wśród mieszkańców 31.700 szt. worków z logo Urzędu Gminy przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
VI. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90121200-3, 90121310-7, 90200000-9.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2008 roku.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.),
c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonywali usługi odbioru i wywozu odpadów,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie,
4) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),
5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,
6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV. Dokumenty określone w pkt II i III powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Podegrodzie Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie pokój nr 28
Termin składania ofert: 12.03.2008 godzina 12:00
miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, pokój nr 18.
Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.03.2008 roku pod numerem 43552-2008.
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf (137.02 Kb)
2) Zalacznik_1.pdf (65.05 Kb)
3) Zalacznik_2.pdf (61.67 Kb)
4) Zalacznik_3.pdf (62.11 Kb)
5) Zalacznik_4.pdf (109.77 Kb)
|