Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-06-30 00:19:48
Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 14000 euro
"Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz świadczenie usług inspektora nadzoru dla remontu dróg gminnych" - 2008-02-29



 Podegrodzie, 29.02.2008


          Zamawiający

Gmina Podegrodzie

Podegrodzie 248

33-386 Podegrodzie



Znak sprawy: RII.ZP-341-2-4/08




Gmina Podegrodzie zaprasza do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt 8 wymienionej ustawy, którego przedmiotem jest:

Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz świadczenie usług inspektora nadzoru dla remontu dróg gminnych”


Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. opracowanie dokumentacji remontu dróg dla zadań realizowanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych (około 10 dróg) tj.:

a) plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,

b) przedmiar robót,

c) kosztorys inwestorski,

d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,

2) opracowanie dokumentacji remontu dróg dla zadań realizowanych bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (około 10 dróg) tj.:

a) plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,

b) przedmiar robót,

c) kosztorys inwestorski,

3) pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizowanych robót remontowych na drogach gminnych w oparciu o powyższe dokumentacje (około 20 dróg).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Złożona oferta musi obejmować całość zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.11.2008 roku.

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Mariusz Karpierz i Elżbieta Kumor.

O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z dokumentami:

  1. oferta cenowa,

  2. kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru potwierdzona za zgodność z oryginałem,

  3. kopię uprawnień kierownika budowy w zakresie dróg wraz z uprawnieniami do projektowania i sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

  4. oświadczenie.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 18) do dnia 10 marca 2008 roku w kopercie z napisem: „OFERTA: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz świadczenie usług inspektora nadzoru dla remontu dróg gminnych”.

W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Podegrodzie. Oferty, które nie wpłyną do Zamawiającego po dniu 10 marca 2008 roku nie będą rozpatrywane.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%).

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego (zmniejszenia lub zwiększenia) zamówienia przed podpisaniem umowy.

W załączeniu:

  1. Oferta.pdf (57.13 Kb)

  2. Oswiadczenie.pdf (50.97 Kb)

  3. Projekt_umowy.pdf (97.72 Kb)

       Z up. WÓJTA

(-)

mgr inż. Mariusz Karpierz


 

Otrzymują:

  1. umieszczone na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl

  2. aa.

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE