Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-06-30 00:19:48
Ogłoszenia o zawarciu umowy
"Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi (...)" - 2008-04-07



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy w Podegrodziu

Numer ogłoszenia BZP: 69967 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: numer ogłoszenia w BZP: 35123 - 2008.

1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie.

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

3) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy w Podegrodziu.

4) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

5) Określenie przedmiotu zamówienia:                                                   I. Zamówienie obejmuje uzupełnianie ubytków w nawierzchniach drogowych emulsją asfaltową i grysami - do wbudowania 30 ton emulsji.
II.Roboty wykonywane będą na drogach gminnych wyszczególnionych w załączniku nr 5 do specyfikacji.
III.Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
IV.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

7) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106469,1 PLN.

8) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

9) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

10) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2008.

11) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

12) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma IMBUD Ignacy Śledź, Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

13) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106469.10
  • Oferta z najniższą ceną: 106469.10 / oferta z najwyższą ceną: 108000.00
  • Waluta: PLN.

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE