"Wynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych" - 2008-02-20
Podegrodzie, 18.02.2008
Zamawiający
Gmina Podegrodzie
Podegrodzie 248
33-386 Podegrodzie
Znak sprawy: RII-341-2-3/08
Gmina Podegrodzie zaprasza do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt 8 wymienionej ustawy, którego przedmiotem jest:
„Wynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych”
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług koparko – ładowarką oraz samochodem ciężarowym samowyładowawczym.
Zamówienie obejmuje wynajem:
a) koparko – ładowarki kołowej o pojemności łyżki 0,25 m3 – 0,5 m3 i szerokości łyżki 0,4 mb – 0,8 mb wraz z operatorem,
b) koparko – ładowarki kołowej o pojemności łyżki 0,6 m3 – 1,0 m3 i szerokości łyżki 1,3 mb – 2 mb wraz z operatorem,
c) samochodu ciężarowego samowyładowawczego o ładowności 6 – 8 ton wraz z kierowcą,
d) samochodu ciężarowego samowyładowawczego o ładowności 10 – 14 ton wraz z kierowcą.
Praca samochodu ciężarowego będzie obejmować przewóz m.in.:
a) ziemi pozyskanej z renowacji rowów przydrożnych,
b) materiałów drogowych do remontu dróg, chodników i mostów z punktu ich sprzedaży do miejsca wbudowania.
Praca koparko – ładowarki będzie obejmować m.in.:
a) renowację rowów przydrożnych,
b) załadunek ziemi pozyskanej podczas renowacji rowów przydrożnych,
c) wbudowanie prefabrykatów betonowych,
d) ścinanie, profilowanie i uzupełnianie poboczy.
Przewiduje się szacunkowo 380 godzin pracy koparko – ładowarki oraz 380 godzin pracy samochodu ciężarowego.
Puste przejazdy (tzn. przejazd koparko – ładowarki do miejsca robót i z miejsca robót, przejazd samochodu z bazy Wykonawcy do miejsca załadunku oraz z miejsca rozładunku do bazy Wykonawcy) nie będą płatne.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Złożona oferta musi obejmować całość zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.11.2008 roku.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Mariusz Karpierz i Elżbieta Kumor.
O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z dokumentami:
-
oferta cenowa,
-
kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru potwierdzone za zgodność z oryginałem,
-
oświadczenie.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 29 lutego 2008 roku w kopercie z napisem: „OFERTA: Wynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych”.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Podegrodzie. Oferty, które nie wpłyną do Zamawiającego po dniu 29 lutego 2008 roku nie będą rozpatrywane.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%), po uprzednim sprawdzeniu czy złożona oferta jest zgodna z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego (zmniejszenia lub zwiększenia) zamówienia przed podpisaniem umowy.
W załączeniu:
-
Oferta.pdf (58.85 Kb),
-
Oswiadczenie.pdf (50.97 Kb),
-
Projekt_umowy.pdf (114.09 Kb).
Otrzymują:
-
umieszczone na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl
-
aa.
|