Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-09-18 14:23:07
Ogłoszenia o przetargach
„Remont drogi gminnej Przez Las w miejscowości Olszana” - 2008-09-18

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Administracja samorządowa

II. Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655).

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Nie przysługuje odwołanie.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej Przez Las w miejscowości Olszana

2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

3) Przedmiot zamówienia wg CPV 45233140-2 roboty drogowe.

4) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 570 mb, w którego zakres wchodzi:

a. profilowanie i zagęszczanie,

b. górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,

c. nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm,

d. uzupełnienie poboczy – warstwa z pospółki grubości 6 cm,

e. przepust o średnicy 500 mm,

f. przepust o średnicy 600 mm,

g. remont rowu.

5) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,

c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),

e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.

6) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

8) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

V. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2008 roku.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

aa) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,

bb) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

cc) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,

dd) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

ee) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,

- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

ff) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

VII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa – 100%.

IX. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie pokój nr 18, w terminie do dnia 9 października 2008 roku, do godziny 9.00.

X. Termin związania ofertą:

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.09.2008 roku pod numerem 225243 – 2008.

 

Pliki do pobrania:

1) SIWZ.pdf (146.15 Kb)

2) Zalacznik_1.pdf (60.89 Kb)

3) Zalacznik_2.pdf (61.66 Kb)

4) Zalacznik_3.pdf (60.96 Kb)

5) Zalacznik_4.pdf (49.43 Kb)

6) Zalacznik_5.pdf (109.17 Kb)

7) Zalacznik_nr_6.pdf (42.83 Kb)

8) Zalacznik_nr_7.zip (1.39 Mb)

9) Zalacznik_nr_8.pdf (395.66 Kb)

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE