"Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009" - 2008-09-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
województwo małopolskie
Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Nie przysługuje odwołanie.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009”
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3) Przedmiot zamówienia wg CPV 09135100-5 olej opałowy.
4) Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do:
aa) Urzędu Gminy Podegrodzie,
bb) hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej.
5) Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
a) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml,
b) temperatura zapłonu nie niższa niż 560C,
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s,
d) zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m,
e) pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
f) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
g) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
h) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
i) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
j) temperatura płynięcia nie wyższa niż – 200C.
6) Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 73.000 litrów.
7) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) dostawa oleju opałowego do kotłowni Urzędu Gminy w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,
b) dostawa oleju opałowego do kotłowni hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,
8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
V. Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2009 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
bb) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095) na obrót olejem opałowym bez ograniczeń,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
aa) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonali lub wykonują zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 50.000 litrów,
bb) dysponują specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
cc) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią,
dd) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie,
ee) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca,
ff) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
b) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty:
aa) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. świadectwo jakości oleju (dokument musi dotyczyć oleju opałowego od producenta wymienionego w ofercie).
c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2 lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d) Dokumenty określone w ppkt c) i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa – 100%.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie pokój nr 18, w terminie do dnia 24 września 2008 roku, do godziny 12.00.
X. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.09.2008 roku pod numerem 217785 – 2008.
Pliki do pobrania:
1) SIWZ.pdf
2) Zalacznik_1.pdf
3) Zalacznik_2.pdf
4) Zalacznik_3.pdf
5) Zalacznik_4.pdf
6) Zalacznik_5.pdf |