Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-09-30 00:19:49
Ogłoszenia o zawarciu umowy
"Remont drogi rolniczej Na Smugach w miejscowości Chochorowice" - 2008-08-05



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIU




NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi rolniczej Na Smugach w miejscowości Chochorowice

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 416 mb (0 + 000 – 0 + 416), w którego zakres wchodzi:

1. ścinanie i karczowanie zagajników,

2. profilowanie i zagęszczanie,

3. dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,

4. górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm,

5. nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm

6. uzupełnianie poboczy,

7. remont rowów i przepustów.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,

c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),

e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.

3) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87.641,02 PLN.

Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.


UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2008

2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3

3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Stanisław Tomaszek, Stronie 167, 34-604 Przyszowa, kraj/woj. Małopolskie

4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

a) Cena wybranej oferty: 87.641,02

b) Oferta z najniższą ceną: 87.641,02/ oferta z najwyższą ceną: 126.503,35

5) Waluta: PLN.


Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05-08-2008 roku pod numerem 181913 – 2008.


 

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE