„Remont drogi gminnej Podegrodzie Osowie w miejscowości Podegrodzie” - 2008-09-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
województwo małopolskie
Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Nie przysługuje odwołanie.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi gminnej Podegrodzie Osowie w miejscowości Podegrodzie”
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3) Przedmiot zamówienia wg CPV 45233140-2 roboty drogowe.
4) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 235 mb, w którego zakres wchodzi:
a. formowanie i zagęszczanie nasypów,
b. profilowanie i zagęszczanie,
c. górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,
d. nawierzchnia asfaltowa grubości 6 cm,
e. bariery ochronne.
5) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
6) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
V. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2008 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
aa) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,
bb) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
cc) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
dd) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
ee) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
ff) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa – 100%.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie pokój nr 18, w terminie do dnia 9 października 2008 roku, do godziny 9.00.
X. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.09.2008 roku pod numerem 225203 – 2008.
Pliki do pobrania:
1) SIWZ.pdf (146.02 Kb)
2) Zalacznik_1.pdf (60.74 Kb)
3) Zalacznik_2.pdf (61.66 Kb)
4) Zalacznik_3.pdf (60.96 Kb)
5) Zalacznik_4.pdf (49.43 Kb)
6) Zalacznik_5.pdf (108.93 Kb)
7) Zalacznik_nr_6.pdf (32.25 Kb)
8) Zalacznik_nr_7.zip (318.38 Kb)
9) Zalacznik_nr_8.pdf (300.34 Kb) |