"Budowa kompleksu sportowego w Podegrodziu w ramach programu Moje Bosiko - Orlik 2012" - 2008-07-24
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym
-
Informacje ogólne.
1.1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Gmina Podegrodzie
Adres: Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie
Strona internetowa: www.bip.podegrodzie.iap.pl
www.podegrodzie.iap.pl
1.3. Rodzaj Zamawiającego – administracja samorządowa
1.4. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
1.5. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1.6. Przysługuje odwołanie.
2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie „Budowa kompleksu sportowego w Podegrodziu w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
3.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa kompleksu sportowego w Podegrodziu w ramach programu
Moje Boisko – Orlik 2012”
3.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV 45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy (...) obiektów sportowych
CPV 45262210-6 Fundamentowanie
CPV 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych
CPV 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych
CPV 45442100-8 Roboty malarskie
CPV 45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych
CPV 45332000-3 Kładzenie upustów hydraulicznych
CPV 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
CPV 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych
CPV 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego
CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
CPV 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
CPV 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
3.3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3.4. Przedmiot zamówienia:
3.4.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. Całkowitej 1.860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m):
-
podbudowa przepuszczalna,
-
obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Nawierzchnia do piłki nożnej
nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
3.4.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
Podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Technologia układania nawierzchni typu NATRYSK – na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3 mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)2 sztuki
- siatka do siatkówki 1 sztuka
Wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach 2 sztuki
- siatki do bramek 2 sztuki
3.4.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.4.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 9 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.4.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr Nr 2 do SIWZ).
3.4.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.4.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 2 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 3 Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 4 Przedmiar robór
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Wymagany okres gwarancji na nawierzchnie syntetyczne – 60 miesięcy.
3.5. Budowa budynku sanitarno – szatniowego
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
3.5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 2 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 3 Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 4 Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
3.6. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
e) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
f) prace przygotowawcze, odtworzeniowe i porządkowe,
g) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
h) inne prace i usługi niezbędne do wykonania zamówienia.
3.7. Zamawiający informuje, że posiada aktualne zgłoszenie na rozpoczęcie robót budowlanych związanych z budową boisk sportowych, natomiast dla robót związanych z budową oświetlenia i zaplecza kontenerowego trwa procedura wydania pozwolenia na budowę. Przewidywany termin uzyskania pozwolenia na budowę około 15 września 2008 roku.
3.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.9. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace.
3.10. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, miejscowość: Podegrodzie, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
4. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.11.2008 roku.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali (budowa), co najmniej 1 obiekt sportowy w tym 1 boisko sportowe o nawierzchni z trawy syntetycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów),
b) skierują do wykonania zamówienia kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) skierują do wykonania zamówienia kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- drogowej
oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
6.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ oraz poniżej) dołączonych do oferty.
6.3. Jeżeli Wykonawcy nie złożyli w ofercie wszystkich oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, złożyli oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy Zamawiający wezwie ich do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie.
6.4. Zamawiający nie ma obowiązku wzywać Wykonawców do uzupełnienia, o którym mowa w pkt 6.3. powyżej, jeżeli mimo uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów konieczne byłoby odrzucenie oferty Wykonawcy lub unieważnienie postępowania.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
7.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 – Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ.
7.1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
Dopuszczalne jest wykazanie realizacji obiektu sportowego i boiska w ramach jednej lub dwóch umów.
Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
- uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- uprawnienia w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
- aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
7.1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7.2. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach Wykonawca musi załączyć do oferty:
1) Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa):
a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877 lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe lub dokument równoważny,
b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
2) Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa):
a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny.
b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
d) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
8. Informacja na temat wadium.
8.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
8.2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
9. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) cena ofertowa – 100%
12. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18 w terminie do dnia 18 sierpnia 2008 roku, godz. 12.00.
13. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.07.2008 roku pod numerem 170243 – 2008.
Dokumenty do pobrania:
1) Siwz.pdf
2) Zalacznik_1.zip
3) Zalacznik_2.zip
4) Zalacznik_3.zip
5) Zalacznik_4.pdf
6) Zalacznik_5.pdf
7) Zalacznik_5a.pdf
8) Zalacznik_6.pdf
9) Zalacznik_7.pdf
10) Zalacznik_8.pdf
11) Zalacznik_9.pdf
|