Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-12-31 00:19:50
Ogłoszenia o przetargach
„Remont drogi gminnej Przez Las w miejscowości Olszana” - 2008-10-22



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

I.   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Administracja samorządowa

II.  Określenie trybu zamówienia: 

Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 

Nie przysługuje odwołanie.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków    zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

      1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej Przez Las w miejscowości Olszana

      2)   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

      3)   Przedmiot zamówienia wg CPV 45233140-2 roboty drogowe.

      4)   Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 370 mb, w którego

            zakres wchodzi:

a)      profilowanie i zagęszczanie,

b)      górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,

c)      nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm,

d)      uzupełnienie poboczy – warstwa z pospółki grubości 6 cm,

e)      przepust o średnicy 500 mm,

f)       przepust o średnicy 600 mm,

g)      remont rowu.

5)   Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a)   urządzić zaplecze robót,

b)   zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,

c)   zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

d)   pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),

e)   przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

f)   oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych. 

6)  Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

7)  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

8)  Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

V.   Termin wykonania zamówienia: do 20.12.2008 roku.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

     a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

         czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich

         uprawnień tj.

aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w

      przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie

      działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155,

      poz. 1095),

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują

    potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

           aa)   w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania 

                   wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu

                   (odbudowa, przebudowa, remont, budowa)

                   nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym

                   zamówieniu,

           bb)   skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne

                   uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania

                   robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

      c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

          wykonanie zamówienia tj:

    aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

          prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.  Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

3.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    a)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

          oferta musi zawierać następujące dokumenty:

aa)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

bb)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie

       o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne

       przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do     

       ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż

       6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

cc)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu

       lat przed dniem wszczęcia    postępowania o udzielenie

       zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –

       w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością

       robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz

       dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane      

       należycie,

dd)  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu

       zamówienia,

ee)  dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w

       wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

       jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich        

       uprawnień:

-   uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,

-   aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

ff)   polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że

       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w

       zakresie prowadzonej działalności.

b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

     - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

VII. Wymagania dotyczące wadium.

         Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

        Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena

        ofertowa – 100%.

IX.   Miejsce i termin składania ofert.

        Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie 

        pokój nr 18, w terminie do dnia 12 listopada 2008 roku, do godziny

        9.00.

X.     Termin związania ofertą:

        30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XI.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

        Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XII.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu systemu zakupów.

        Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji     elektronicznej.

        Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.10.2008 roku pod numerem 278361 – 2008.

 

Pliki do pobrania:

SIWZ.pdf (183.49 Kb)

Zalacznik_1.pdf (80.76 Kb)

Zalacznik_2.pdf (83.09 Kb)

Zalacznik_3.pdf (75.40 Kb)

Zalacznik_4.pdf (73.45 Kb)

Zalacznik_5.pdf (133.01 Kb)

Zalacznik_nr_6.pdf (42.83 Kb)

Zalacznik_nr_7.zip (1.39 Mb)

Zalacznik_nr_8.pdf (395.66 Kb)

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE