„Remont drogi gminnej Przez Las w miejscowości Olszana” - 2008-10-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
województwo małopolskie
Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Nie przysługuje odwołanie.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi gminnej Przez Las w miejscowości Olszana”
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3) Przedmiot zamówienia wg CPV 45233140-2 roboty drogowe.
4) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 370 mb, w którego
zakres wchodzi:
a) profilowanie i zagęszczanie,
b) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm,
d) uzupełnienie poboczy – warstwa z pospółki grubości 6 cm,
e) przepust o średnicy 500 mm,
f) przepust o średnicy 600 mm,
g) remont rowu.
5) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
6) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
V. Termin wykonania zamówienia: do 20.12.2008 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień tj.
aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w
przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie
działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155,
poz. 1095),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
aa) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu
(odbudowa, przebudowa, remont, budowa)
nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż w niniejszym
zamówieniu,
bb) skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne
uprawnienia drogowe oraz ma uprawnienia do kierowania
robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia tj:
aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
oferta musi zawierać następujące dokumenty:
aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
cc) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu
lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
należycie,
dd) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia,
ee) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
ff) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności.
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena
ofertowa – 100%.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie
pokój nr 18, w terminie do dnia 12 listopada 2008 roku, do godziny
9.00.
X. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.10.2008 roku pod numerem 278361 – 2008.
Pliki do pobrania:
SIWZ.pdf (183.49 Kb)
Zalacznik_1.pdf (80.76 Kb)
Zalacznik_2.pdf (83.09 Kb)
Zalacznik_3.pdf (75.40 Kb)
Zalacznik_4.pdf (73.45 Kb)
Zalacznik_5.pdf (133.01 Kb)
Zalacznik_nr_6.pdf (42.83 Kb)
Zalacznik_nr_7.zip (1.39 Mb)
Zalacznik_nr_8.pdf (395.66 Kb) |