Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-12-31 00:19:50
Ogłoszenia o zawarciu umowy
„Remont drogi gminnej Słociny w miejscowości Gostwica” - 2008-10-22



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIU

 

 

I.   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Administracja samorządowa

      Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl

II.  Określenie trybu zamówienia: 

Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

III. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej Słociny w miejscowości Gostwica

2)   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

3)   Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 740 mb, w którego

      zakres wchodzi:

a)      profilowanie i zagęszczanie,

b)      dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm – 240 mb,

c)      górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm – 500 mb,

d)      górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm – 240 mb

e)      nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm,

f)       uzupełnienie poboczy – warstwa z pospółki grubości 6 cm,

g)      przedłożenie przepustu o średnicy 800 mm,

h)      przepust o średnicy 600 mm,

i)        remont rowu,

j)        bariery ochronne.

4)   Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a)   urządzić zaplecze robót,

b)   zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,

c)   zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

d)   pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),

e)   przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

f)    oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych. 

5)  Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2.

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 185.028,83 PLN.

Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

 

UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2008   

2)  LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1

3)  NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: „DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o., ul. 1 Maja 42, 38-100 Strzyżów, kraj/woj. Małopolskie

4)  INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

      a)  Cena wybranej oferty: 185.028,83   

b)  Oferta z najniższą ceną: 185.028,83  / oferta z najwyższą ceną: 185.028,83  

5)   Waluta: PLN.

 

 

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22-10-2008 roku pod numerem 277493– 2008.

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE