"Wywóz wód odciekowych i nieczystości płynnych" - 2008-12-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
województwo małopolskie
Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Nie przysługuje odwołanie.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wywóz wód odciekowych i nieczystości płynnych”
2) Rodzaj zamówienia: usługi.
3) Przedmiot zamówienia wg CPV 90.41.00.00-4.
4) Zamówienie obejmuje:
a) wypompowanie wód odciekowych ze zbiornika zlokalizowanego na składowisku odpadów w Podegrodziu i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu,
b) wypompowanie nieczystości płynnych ze zbiornika zlokalizowanego przy Urzędzie Gminy Podegrodzie, hali sportowej w Brzeznej oraz składowisku odpadów i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu.
5) Przewidywana ilość wód odciekowych i nieczystości płynnych do
wywozu około 4.800 m3 w tym:
a) wody odciekowe ok. 3.580 m3,
b) nieczystości ze składowiska ok. 20 m3,
c) nieczystości z Urzędu Gminy ok. 550 m3,
d) nieczystości z hali sportowej w Brzeznej ok. 650 m3.
6) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.
7) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace zwłaszcza na składowisku odpadów w Podegrodziu ze względu na trudny i specyficzny dojazd do zbiornika.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
10) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
V. Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2009 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
bb) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj:
aa) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali usługi wywozu nieczystości płynnych lub wód odciekowych o łącznej ilości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,
bb) posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: wóz asenizacyjny o maksymalnej pojemności 12 m3 wraz z niezbędnym osprzętem,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
cc) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie,
dd) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
ee) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca,
ff) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt ee) powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
gg) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa – 100%.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie
pokój nr 18, w terminie do dnia 17 grudnia 2008 roku, do godziny
9.00
X. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu
zakupów.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.12.2008 roku pod numerem 356175 – 2008.
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf
2) Zalacznik_1.pdf
3) Zalacznik_2.pdf
4) Zalacznik_3.pdf
5) Zalacznik_4.pdf
6) Zalacznik_5.pdf |