Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-01-31 00:19:47
Ogłoszenia o przetargach
"Wywóz wód odciekowych i nieczystości płynnych" - 2008-12-09



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

I.   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Administracja samorządowa

II.  Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Nie przysługuje odwołanie.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

      1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz wód odciekowych i nieczystości płynnych”

      2)   Rodzaj zamówienia: usługi.

      3)   Przedmiot zamówienia wg CPV 90.41.00.00-4.

      4)   Zamówienie obejmuje:

a)      wypompowanie wód odciekowych ze zbiornika zlokalizowanego na składowisku odpadów w Podegrodziu i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu,

b)     wypompowanie nieczystości płynnych ze zbiornika zlokalizowanego przy Urzędzie Gminy Podegrodzie, hali sportowej w Brzeznej oraz składowisku odpadów i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu.

      5)   Przewidywana ilość wód odciekowych i nieczystości płynnych do 

            wywozu około 4.800 m3 w tym:

            a) wody odciekowe ok. 3.580 m3,

            b) nieczystości ze składowiska ok. 20 m3,

            c) nieczystości z Urzędu Gminy ok. 550 m3,

            d) nieczystości z hali sportowej w Brzeznej ok. 650 m3.

      6)   Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

            a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,

            b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,

            c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,

            d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.

      7)   W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace zwłaszcza na składowisku odpadów w Podegrodziu ze względu na trudny i specyficzny dojazd do zbiornika.

8)  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

9)  Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

10) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

V.   Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2009 roku.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

     a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. 

aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w   przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),

bb)  posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.),

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj:

           aa)   w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali usługi wywozu nieczystości płynnych lub wód odciekowych o łącznej ilości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu,

           bb) posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: wóz asenizacyjny o maksymalnej pojemności 12 m3 wraz z niezbędnym osprzętem,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

     aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.   Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

3.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

     a)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

aa)   oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

bb)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

cc)   zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie,

dd)   wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

ee)  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca,

ff)   pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt ee) powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,

gg)   polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

b)  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

     - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

VII. Wymagania dotyczące wadium.

         Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

        Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa – 100%.

IX.   Miejsce i termin składania ofert.

         Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie

         pokój nr 18, w terminie do dnia 17 grudnia 2008 roku, do godziny

         9.00

X.     Termin związania ofertą:

        30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XI.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

        Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XII.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

        Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu

        zakupów.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

        Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.12.2008 roku pod numerem 356175 – 2008.

 

 

Dokumenty do pobrania:

1) SIWZ.pdf 

2) Zalacznik_1.pdf

3) Zalacznik_2.pdf

4) Zalacznik_3.pdf

5) Zalacznik_4.pdf

6) Zalacznik_5.pdf

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE