"Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania" - 2009-02-17
I) Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II) Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie.
IV) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
V) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
VI) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania.
VII) Rodzaj zamówienia: usługi.
VIII) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór odpadów selektywnie zebranych w workach (z logo Urzędu Gminy) przez mieszkańców i transport do miejsc odzysku w ilości około 55.000 szt. w tym: a) metal - około 1.000 szt., b) plastik - około 27.000 szt., c) szkło - około 27.000 szt. 2) odbiór odpadów selektywnie zebranych w kontenerach znajdujących się na składowisku odpadów w Podegrodziu i transport do miejsc odzysku w ilości około 90 kontenerów KP7, w tym: a) plastik - około 70 kontenerów, b) szkło - około 20 kontenerów. 3) odbiór odpadów z grupy 19 i 20 oraz transport na składowisko odpadów, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę w ilości około 404 Mg, w tym: a) z budynku Urzędu Gminy Podegrodzie - około 8 Mg, b) z hali sportowej w Brzeznej - około 10 Mg, c) skratki i piaskowniki z oczyszczalni ścieków w Podrzeczu - około 71 Mg, d) ustabilizowany komunalny osad ściekowy z oczyszczalni ścieków w Podrzeczu - około 250 Mg, e) z cmentarza w Brzeznej i w Podrzeczu - około 45 Mg, f) z przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie - około 20 Mg, 4) sprzątanie przystanków i miejsc publicznych - 52 punkty/m-c. II. Podczas sprzątania przystanków i miejsc publicznych należy wymienić worki ze śmieciami na puste worki. III. Zakres sprzątania przystanków obejmuje wiaty oraz miejsca bez wiaty, chodnik na całej długości zatoki, a w przypadku braku zatoki na długości 3 mb z każdej strony znaku informacyjnego. IV. Zakres sprzątania miejsc publicznych obejmuje powierzchnię chodnika lub pobocza na długości 3 mb z każdej strony kosza. V. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi, b) zabezpieczenie prac pod względem BHP, c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich, d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie..
IX) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.37.00-3, 90.51.31.00-7, 90.61.00.00-6.
X) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
XI) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
XII) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
XIII) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
XIV) Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000 złotych przed upływem terminu składania ofert
XV) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095), b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.), c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali usługi odbioru i wywozu odpadów o łącznej wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu, b) posiadają sprzęt do wykonania zamówienia: pojazd przystosowany do transportu odpadów zebranych selektywnie oraz odpadów zmieszanych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
VI) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie, 4) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, z późn. zm.), 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty określone w pkt II i III powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
XVII) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XVIII) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XIX) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
XX) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, pokój nr 28.
XXI) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, pokój nr 18.
XXII) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie umieszone zostało w BZP: Nr ogłoszenia: 30722 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf (202.30 Kb)
2) Zalacznik_1.pdf (90.41 Kb)
3) Zalacznik_2.pdf (84.41 Kb)
4) Zalacznik_3.pdf (75.87 Kb)
5) Zalacznik_4.pdf (76.97 Kb)
6) Zalacznik_5.pdf (154.27 Kb)
|