Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-06-30 00:20:34
Ogłoszenia o przetargach
"Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi dróg gminnych" - 2009-03-19



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

I.   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Administracja samorządowa

II.  Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Przysługuje odwołanie.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków    zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy    Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

      1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi dróg gminnych”

      2)   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

      3)   Przedmiot zamówienia wg CPV 45233142-6 Roboty w naprawy dróg.

    4)  Zamówienie obejmuje uzupełnianie ubytków w nawierzchniach drogowych emulsją asfaltową i grysami – do wbudowania 30 ton emulsji.

     5)   Roboty wykonywane będą na drogach gminnych wyszczególnionych w załączniku nr 7 do specyfikacji.

      6) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a)     urządzić zaplecze robót,

b)     zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,

c)     zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

d)     pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),

e)     przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

f)      oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.

7)     Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót

8)  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

9)  Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

V.   Termin wykonania zamówienia: do 15.06.2009 roku.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

     a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.),

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj:

           aa)  w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej 1 zamówienie polegające na uzupełnianiu ubytków w nawierzchni dróg o zakresie nie mniejszym niż w niniejszym zamówieniu

           bb)  skierują do wykonania zamówienia osobę, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

     aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

2.   Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

3.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

     a)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

aa)   oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

bb)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do      ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

cc)   wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane   należycie,

dd)  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

ee)   pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt dd) powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

ff) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

-   uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami,

-   aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

gg) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

b)  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

     - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

VII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena    ofertowa – 100%.

IX.   Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie pokój nr 18, w terminie do dnia 8 kwietnia 2009 roku, do godziny 9.00.

X.     Termin związania ofertą:

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XI.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XII.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji     elektronicznej.

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

  

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19-03-2009 roku pod numerem 69874 – 2009.

 

 

Pliki do pobrania:

1) SIWZ.pdf (189.15 Kb)

2) Zalacznik_1.pdf (80.32 Kb)

3) Zalacznik_2.pdf (84.41 Kb)

4) Zalacznik_3.pdf (75.36 Kb)

5) Zalacznik_4.pdf (76.42 Kb)

6) Zalacznik_5.pdf (130.54 Kb) 

7) Zalacznik_6.pdf (76.29 Kb)

8) Zalacznik_7.pdf (196.71 Kb)

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE