Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-06-30 00:20:34
Ogłoszenia o zawarciu umowy
"Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Brzeznej" - 2009-04-07



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

I. Zamieszczanie ogłoszenia obowiązkowe.

II. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

III. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: numer ogłoszenia w BZP: 30402 - 2009r.

IV. Nie zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

V. Nazwa i adres Zamawiajacego: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, Podegrodzie, woj. małopolskie.

VI. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

VII. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Brzeznej".

VIII. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

IX. Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) uzupełnienie tynków zewnętrznych, b) malowanie elewacji, c) wykonanie tynków mozaikowych cokołu, d) ułożenie płytek mrozoodpornych i antypoślizgowych na schodach, e) wykonanie cokolików przy schodach. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) roboty towarzyszące (dostarczenie materiałów do Szkoły Podstawowej w Brzeznej, zabezpieczenie terenu, gdzie będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem, usunięcie materiałów z rozbiórki, posprzątanie miejsc wykonywania robót z pozostałych materiałów, odpadów, zagospodarowanie powstałych odpadów we własnym zakresie itp.). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót..

X. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

XI. Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27885.40 PLN.

XII. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

XIII. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

XIV. DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.

XV. LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

XVI. NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza SĄDECZANKA, ul. Rynek 11, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

XVII. INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27885.40
  • Oferta z najniższą ceną: 27885.40 oferta z najwyższą ceną: 44788.22
  • Waluta: PLN.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w BZP: numer ogłoszenia: 94526 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE