Dożywianie uczniów w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Podegrodzie w roku szkolnym 2008/2009 - 2008-07-17
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
I. Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podegrodziu
reprezentowany przez p. Apolonię Nowak
Adres: 33-386 Podegrodzie
tel / fax : (0-18) 448 49 68
e-mail: ops_podegrodzie@pro.onet.pl
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.
Postępowanie o wartości poniżej 60.000euro
SIWZ będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Podegrodzie www.bip.podegrodzie.pl
II. Przedmiot zamówienia:
„ Dożywianie uczniów w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Podegrodzie w roku szkolnym 2008/2009”.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
SIWZ będzie umieszczona w biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Podegrodzie
w zakładce Ośrodek Pomocy Społecznej.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Rok szkolny 2008/2009
- rozpoczęcie 01.09.2008
- zakończenie zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego
V. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wadium
VI. Kryteria oceny ofert:
cena – waga 100 %
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Podegrodziu
Pokój Nr. 10 w terminie do dnia 04.08.2008 r do godziny 15 00
VIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Podegrodziu
Pokój Nr. 10, w dniu 05.08.2008 r o godz. 12 00
IX. Termin związania ofertą:
IX.1 Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni
IX.2 Bieg związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Oferta wariantowa:
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
Podegrodzie, 17,07.2008 Z up. Wójta
Apolonia Nowak
Kierownik Ośrodka Pomocy
Społecznej w Podegrodziu
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. Informacja o Zamawiającym:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w imieniu którego występuje
Pani Apolonia Nowak – kierownik OPS
33-386 Podegrodzie
Województwo małopolskie, powiat nowosądecki
Tel. / fax (0-18) 448 49 68
e-mail: ops_podegrodzie@pro.onet.pl
1. Informacja dot. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz przedmiotu zamówienia będą udzielane faxem.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest p. Apolonia Nowak
tel. 0-18 448 49 68 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.
od 800 – 1400 .
Wnoszenie uwag, zapytań, odwołań, protestów może odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy t.j. od 800 – 1500 .
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony dla zamówienia o wartości poniżej 60.000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przygotowanie, transport i wydawanie kanapek i drożdżówek dla uczniów Szkół Podstawowych: w Brzeznej-Litaczu, Gostwicy, Długołęce-Świerkli, Stadłach, Mokrej Wsi, Rogach, Olszanie, Olszance.
2. Posiłki mają być przygotowywane
- zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci szkolnych
- muszą być świeże, robione w dniu dostawy
- pieczywo – bułka smarowana masłem z dwóch stron
- wkład podstawowy: wędlina (szynka, polędwica, schab), ser żółty
- dodatki warzywne: ( sałata, pomidor, ogórek świeży, ogórek konserwowy,
papryka konserwowa) itp.
- kanapki muszą być dostarczane w opakowaniach zabezpieczających przed
zniszczeniem i pobrudzeniem w czasie transportu, spełniających wymagania
sanitarno- epidemiologiczne.
3. Przygotowanie i wydawanie posiłków przez kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i spełniające wymogi sanitarne.
4. Przygotowanie i wydawanie posiłków w ilości ok. 275 sztuk dziennie w okresie od dnia 01.09.2008 do dnia zakończenia roku szkolnego.
5. Liczba wydawanych posiłków może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od posiadanych środków finansowych będących w dyspozycji Ośrodka Pomocy Społecznej w Podegrodziu.
IV. Termin wykonywania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia od 01.09.2008 do dnia zakończenia roku szkolnego w 2009 roku.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. posiadają bazę do przygotowania posiłków,
5. posiadają odpowiednie środki transportowe do przewozu posiłków,
6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
7. wyraża zgodę na całoroczny okres płatności do 14 dni licząc od dnia wystawienia faktury.
Zamawiający oceni spełnianie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie dołączonych do oferty przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert.
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Wykonawca, która nie udokumentuje spełniania wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
VI. Informacja o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunków zawartych w rozdziale V zamawiający wymaga od oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
- Wypełniony załącznik nr 1 – formularz: „OFERTA”
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenia o zachowaniu higieny przyrządzania i spożywania posiłków, że zobowiązują się wykonywać posiłki zgodnie z normami kalorycznymi i ilościowymi dla dzieci i młodzieży.
- Wypełnione następujące załączniki:
nr 2 – oświadczenie w trybie art. 24 Pzp
nr 3 – oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 , Pzp
nr 4 – wykaz zrealizowanych podobnych usług.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone „ za zgodność z oryginałem’przez Wykonawcę.
VII. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszy dzień jest dniem składania ofert.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w opakowaniu opisanym następująco:
Adres zamawiającego
„Oferta – Przetarg na dożywianie uczniów”
Adres składającego ofertę
1) Wszystkie dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania,
2) Opakowanie oferty powinno być zamknięte i zabezpieczone przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantujące zachowanie poufności treści do czasu otwarcia,
3) Wszystkie poprawki powinny być podpisane przez osobę uprawnioną,
4) Dokumenty sporządzone przez wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną,
5) Napisać ofertę w języku polskim,
6) Celowym jest ponumerować wszystkie kartki oferty,
7) Oferta powinna być złożona w teczce lub zbindowana, w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek z dokumentów oferty.
2. Zmiany w złożonej już ofercie, może dokonać Wykonawca tylko
przed upływem terminu składania ofert.
3. Ofertę można wycofać tylko przed upływem terminu składania ofert.
4. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie mogą nastąpić na takich samych zasadach, jak składanie z dopiskiem na kopercie „ ZMIANA” lub „ WYCOFANIE”.
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy składać do dnia 04.08.2008 do godziny15 00 w OPS u p. Apolonii Nowak
2. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2008 o godz. 12 00 w siedzibie Zamawiającego – OPS w Podegrodziu.
X. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Cenę oferty należy podać następująco:
a) za jeden posiłek – w złotych brutto.
b) za 275 posiłków dziennie – w złotych brutto.
c) za 275 posiłków przez okres 190 dni w roku szkolnym – w złotych brutto.
2. Cena oferty zostanie przyjęta jako cena umowna.
3. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Cena zaproponowana w ofercie nie będzie podlegała zmianie do dnia zakończenia roku szkolnego w 2009 r.
Zmiana ceny może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy. Podstawą zmiany ceny oferty będzie ustalenie wskaźnika podwyżki cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalana przez GUS w 2008 r.
5. Cenę należy podać w zł polskich w formularzu „Oferta” (zał. Nr. 1 do SIWZ)
XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1. Ocena ofert.
Cena wykonania zamówienia = 100%
Cena wykonania zamówienia – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej.
wg. wzoru:
C = cena oferty najtańszej : cena oferty badanej x 100 pkt
Cena = cena 1 posiłku x 275 x 190 dni = ………….zł brutto.
Opis:
Uzyskana z wyliczenia ilość pkt. zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2.Wybór oferty.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 91 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XII. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIII. Warunki umowy.
1.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2.O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
3.Umowa zawarta zostanie zgodnie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
4.Postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5.
XIV. Środki odwoławcze.
1.Środki ochrony prawnej określa dział VI, rozdziały 1-4 (art. 179 -198) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. Zm.).
2.Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem protestu dotyczącego specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
3.Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
4.Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony.
5.Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
Załączniki do specyfikacji:
nr 1 - formularz „Oferta”
nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 Pzp,
nr 3 - oświadczenie z trybie art. 22 Pzp,
nr 4 - wykaz zrealizowanych usług odpowiadających swoim usługom będącym przedmiotem zamówienia.
nr 5 - wzór umowy
Zatwierdzam
Z up. Wójta
Apolonia Nowak
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Podegrodziu
Załaczniki:
Zalacznik_nr_1.doc (37.50 Kb)
Zalacznik_nr_2.doc (36.00 Kb)
Zalacznik_nr_3.doc (28.00 Kb)
Zalacznik_nr_4.doc (33.50 Kb)
Zalacznik_nr_5.doc (32.50 Kb) |