Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-08-04 09:26:07
Ogłoszenia o zawarciu umowy
"Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi dróg gminnych" - 2009-04-22


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: numer ogłoszenia w BZP: 69874 - 2009r.

Nie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi dróg gminnych.

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje uzupełnianie ubytków w nawierzchniach drogowych emulsją asfaltową i grysami - do wbudowania 30 ton emulsji. 2) Roboty wykonywane będą na drogach gminnych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy. 3) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych. 4) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 105000.00 PLN.

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2009.

LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma IMBUD Ignacy Śledź, Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 105000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 105000.00 oferta z najwyższą ceną: 105000.00
  • Waluta: PLN.

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP, numer ogłoszenia: 115942 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE