"Odbudowa po powodzi mostu na potoku Jastrzębik w m. Olszanka wraz z dojazdami" - 2009-04-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
województwo małopolskie
Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbudowa po powodzi mostu na potoku Jastrzębik w m. Olszanka wraz z dojazdami”
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3) Przedmiot zamówienia wg CPV 45220000-5 Roboty inżynierskie i budowlane, 45221111-3 Mosty drogowe, 45233140-2 Roboty drogowe , 45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne.
4) Zamówienie obejmuje odbudowę mostu w ciągu drogi gminnej Ramsówka w km drogi 0 + 058,23 – 0 + 081,59 w którego zakres wchodzi:
I. odbudowa obiektu mostowego:
a) roboty przygotowawcze,
b) rozbiórka istniejącego mostu,
c) roboty ziemne,
d) stopy fundamentowe,
e) filary mostu,
f) płyta mostu,
g) izolacje przeciwwilgociowe,
h) nawierzchnia asfaltowa mostu,
i) elementy zabezpieczające (krawężniki, bariery),
j) zabezpieczenia antykorozyjne,
k) chodnik z kostki brukowej,
l) stożki przyczółków,
m) drenaż z geowłókniny oraz sączki odwadniające,
II. dojazdy i zjazdy do obiektu mostowego:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) podbudowa,
d) nawierzchnia asfaltowa,
e) pobocza,
f) roboty wykończeniowe,
g) oznakowanie pionowe.
5) Parametry odbudowywanego mostu:
a) konstrukcja żelbetowa,
b) długość całkowita obiektu 23,35 mb
c) szerokość całkowita 6,5 mb
d) klasa obciążenia B wg PN-85/S-10030 obiekty mostowe- obciążenia.
6) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót oraz opracowań niezbędnych przy realizacji zamówienia.
7) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
V. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2009 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj:
aa) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, zamówienia (co najmniej jedno) polegające na wykonaniu (budowa, odbudowa, przebudowa) mostu o łącznej wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (przez wartość rozumie się cenę oferowaną w ofercie),
bb) skierują do wykonania zamówienia kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności mostowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
cc) skierują do wykonania zamówienia kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000 zł
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
cc) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
dd) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
ee) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
ff) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
gg) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
hh) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt gg) powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
ii) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
> uprawnienia budowlane w specjalności mostowej i drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,
jj) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa:
a) w pkt 3 ppkt bb), cc) i ee) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
aa) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
bb) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
cc) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
b) w pkt 3 ppkt dd) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
5. Dokumenty określone w pkt 4 ppkt a lit. aa) i cc) oraz ppkt b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument określony w pkt 4 ppkt a) lit. bb) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów zgodne z zapisami pkt 5.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena
ofertowa – 100%.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie
pokój nr 18, w terminie do dnia 28 kwietnia 2009 roku, do godziny
9.00.
X. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu
zakupów.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07-04-2009 roku pod numerem 94908 – 2009.
Pliki do pobrania:
1) SIWZ.pdf
2) Zalacznik_1.pdf
3) Zalacznik_2.pdf
4) Zalacznik_3.pdf
5) Zalacznik_4.pdf
6) Zalacznik_5.pdf
7) Zalacznik_6.pdf
8) Zalacznik_7.rar
9) Zalacznik_8.pdf |