"Odbudowa drogi Łąkta Juraszowa w miejscowości Podegrodzie" - 2009-06-09
Gmina Podegrodzie zaprasza do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 wymienionej ustawy, którego przedmiotem jest: „Odbudowa drogi Łąkta Juraszowa w miejscowości Podegrodzie”.
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi na długości 200 mb w zakres, której wchodzi:
1) rozbiórka zniszczonej nawierzchni,
2) wykonanie korytowania na poszerzeniach jezdni,
3) wyprofilowanie koryta wraz z jego zagęszczeniem,
4) oczyszczenie rowu,
5) wykonanie umocnienia rowu korytkami betonowymi,
6) wykonanie podbudowy warstwy dolnej z kruszywa naturalnego na poszerzeniach gr. 30 cm,
7) wykonanie podbudowy warstwy górnej z tłucznia kamiennego na poszerzeniach gr. 15 cm,
8) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 6 cm,
9) uzupełnienie poboczy z pospółki,
10) utwardzenie i dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów.
Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
1) urządzić zaplecze robót,
2) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
3) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia,
4) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
5) roboty towarzyszące,
6) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonywane będą prace.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Złożona oferta musi obejmować całość zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.10.2009 r.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Tomasz Tabor (sprawy merytoryczne) i Elżbieta Czepelak (sprawy proceduralne).
O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z dokumentami:
1) oferta cenowa,
2) kosztorys ofertowy,
3) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli dokument składany jest w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem),
4) uprawnienia kierownika budowy w zakresie dróg wraz z uprawnieniami do kierowania robotami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej okręgowej izby inżynierów.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 18) do dnia 19 czerwca 2009 r. do godziny 15.00 w kopercie z napisem: „OFERTA: Odbudowa drogi Łąkta Juraszowa w miejscowości Podegrodzie”.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Podegrodzie. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po dniu 19 czerwca 2009 r. po godzinie 15.00 nie będą rozpatrywane.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%), po uprzednim poprawieniu omyłek pisarskich i rachunkowych oraz sprawdzeniu czy złożona oferta jest zgodna z przedmiotem zamówienia, i została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Dokumenty dotyczące zamówienia:
1) Oferta.pdf
2) Projekt_umowy.pdf
3) Przedmiar_robot.pdf
4) Szkic_sytacyjny.pdf
5) Przekroj_typowy.pdf
6) STWiORB.pdf |