Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2011-05-19 10:16:24
Strona / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE / Ogłoszenia o przetargach
SPRZEDAŻ-DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYPOSAŻENIA KUCHNI, PRZEDSZKOLA I ŚWIETLICY W RAMACH ZADANIA P.N.: MODERNIZACJA I REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZANIE NA POTRZEBY STWORZENIA CENTRUM KULTURALNO- SPORTOWO - REKREACYJNEGO.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I.              Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II.            Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III.           NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

IV.           Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.pl

V.            RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

VI.           Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ-DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYPOSAŻENIA KUCHNI, PRZEDSZKOLA I ŚWIETLICY W RAMACH ZADANIA P.N.: MODERNIZACJA I REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZANIE NA POTRZEBY STWORZENIA CENTRUM KULTURALNO- SPORTOWO - REKREACYJNEGO.

VII.         Rodzaj zamówienia: dostawy.

VIII.        Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montażu następującego sprzętu wyposażenia kuchni, przedszkola i świetlicy

 

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montażu następującego sprzętu wyposażenia kuchni, przedszkola i świetlicy 

 

 

Lp

 

Nazwa  sprzętu wyposażenia  minimalne parametry jakie powinien posiadać  będący przedmiotem zamówienia

 

j.m.

  ilość

1

2

3

4

5

I

WYPOSAŻENIE   KUCHNI

 

 

1

SZAFA PRZELOTOWA NA NACZYNIA

Wykonana z blachy nierdzewnej  o wymiarach ( szer. x głębokość x wysokość ) 80 x 60 x 180 drzwi suwane

 

szt.

 

2

2

 KUCHNIA

Z płytą gazową czteropalnikową  z podwójnym piekarnikiem elektrycznym klasy A – 51 L. termo obiegiem, rożno szer 100 cm obudowa – blacha nierdzewna

 

szt.

 

1

3

TABORET GRZEWCZY

1 płytowy wymiary szer/gł/wys  600x650x400 mmMoc 4,8 kW zasilanie 3 NPE 230/400V 50 Hz obudowa – blacha nierdzewna

 

szt.

 

1

4

PATELNIA ELEKTRYCZNA

 PE-025 Y pow robocza 0,25 m2 wymiary 700x600x 850 na stojaku, moc 5,4 kW , przechył misy ręczny w całości ze stali nierdzewnej

szt.

1

5

ZMYWARKA UNIWERSALNA Z FUNKCJĄ WYPARZANIA

Wykonana ze stali nierdzewnej ze zmiękczaczem wody, pompą płukania i spustową wyświetlaczem temperatury wymiary 580x610x840 mm , dł cyklu 120/180 sek moc 6,4 kW

 

szt.

 

1

6

SZAFA DWUKOMORAWA CHŁODNICZO-MROŹNICZA

Pojemnośc 300+300 l – dwie niezależne komory z oddzielnymi agregatami, elektryczny termostat, cyfrowy wyświetlacz, rozmrażanie i odparowanie skroplin, samodomykające drzwi, dwustrefowe sterowanie, wykonana ze stali nierdzewnej.

 

 

szt.

 

 

2

 

7

URZĄDZENIE UV DO DEZYNFEKCJI JAJ

Urzadzenie wykonane ze stali nierdzewnej ,pojemność 30 jaj, zasilanie 230 V, cykl dezynfekcji – 1 : 1,5 minuty

 

szt.

 

1

8

BASEN DO MYCIA GARNKÓW

Wymiary szer/wys/długość 600x850x 800 mm głębokość komory 30 cm. Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej

 

szt.

 

1

9

STÓŁ ZE ZLEWEM DWUKOMOROWYM I STOŁY ROBOCZE

Wykonany ze stali nierdzewnej szerokość blatu roboczego 60 cm wysokość 850 mm  w miejscach i o długości jak w załączonym rysunku technicznym oznaczone symbolem C

 

 

kpl

 

 

1

10

OBIERACZKA DO ZIEMNIAKÓW

SKBZ,  pojemności 6 kg , czas obierania 1,5 – 3 minuty z możliwością obierania warzyw korzennych , wydajność 100 kg/h , malowana proszkowo

 

 

szt.

 

 

1

11

GARNKI WYSOKIE ZE STALI NIERDZEWNEJ

Z potrójnym dnem , nienagrzewające się uszy, wzmocnione wielopunktowo nitami , z pokrywami.

Srednica 160mm wysokość 120 mm  poj 2,5 L

 

 

 

szt.

 

 

3

12

GARNKI WYSOKIE ZE STALI NIERDZEWNEJ

Z potrójnym dnem , nienagrzewające się uszy, wzmocnione wielopunktowo nitami , z pokrywami.

Srednica 200 mm wysokość 200 mm poj 6,3 L

 

 

szt.

 

 

2

 

13

GARNKI WYSOKIE ZE STALI NIERDZEWNEJ

Z potrójnym dnem , nienagrzewające się uszy, wzmocnione wielopunktowo nitami , z pokrywami.

Srednica  240 mm wysokość 200 mm poj 9,0 L

 

 

szt.

 

 

1

14

GARNKI WYSOKIE ZE STALI NIERDZEWNEJ

Z potrójnym dnem , nienagrzewające się uszy, wzmocnione wielopunktowo nitami , z pokrywami

Srednica 280 mm wysokość 250 mm  poj 15,4 L

 

szt.

 

1

15

GARNKI WYSOKIE ZE STALI NIERDZEWNEJ

Z potrójnym dnem , nienagrzewające się uszy, wzmocnione wielopunktowo nitami , z pokrywami.

Srednica 400 mm Wysokość 400 mm poj 50,3 L

 

 

szt.

 

 

1

 

16

MASZYNA DO MIELENIA MIĘSA - WILK

Wykonana z aluminium , lej i pojemnik na mięso ze stali nierdzewnej, zasilanie 230 V moc 750 W wydajność 200 kg /h

 

szt.

 

1

17

UBIJAK DO ZIEMNIAKÓW

Wykonany ze stali nierdzewnej długości 80 cm

szt.

2

18

TŁUCZEK DO ROZBIJANIA MIĘSA

Aluminiowy długości 26 cm masa 0,4 kg

 

 

szt.

 

1

 

19

TŁUCZEK DO ROZBIJANIA MIĘSA

Stalowy z rączką z  polietylenu masa 0,9 kg

 

 

szt.

 

1

 

20

UBIJAK DO PIANY

Elastyczny długości 50 cm

szt.

2

21

CEDZAK Z UCHWYTAMI

Wykonany ze stali nierdzewnej średnicy 410 mm  z możliwością postawienia

szt.

2

22

CHOCHLA

Wykonana ze stali nierdzewnej  średnicy 12 cm długości 40 cm pojemność 0,5 l

 

szt.

 

2

 

23

CHOCHLA

Wykonana ze stali nierdzewnej  średnicy 12 cm

 Średnicy 9 cm  pojemności 0,20 l

 

szt.

 

2

 

24

DESKA DO KROJENIA

Białe grubośc 20 mm wyposażone w gumowe nóżki o wymiarach 350 x 250 mm      

 

szt.

 

2

25

DESKA DO KROJENIA

Białe grubośc 20 mm wyposażone w gumowe

o wymiarach 500 x 340 mm

 

szt.

 

1

26

TARKA SZEŚCIOKĄTNA

Wykonana ze stali nierdzewnej wysokość 190 mm

 

szt.

 

2

27

SZUFELKA STALOWA

Wykonana ze stali nierdzewnej bez ostrych krawędzi   o pojemności 0,60 l

                                 

 

szt.

 

2

28

SZUFELKA STALOWA

Wykonana ze stali nierdzewnej bez ostrych krawędzi  o pojemności 1,00 l

 

szt.

 

2

29

ZESTAW PRZYBORÓW KUCHENNYCH

MONOBLOK – wykonany ze stali nierdzewnej o długości przyborów 400 mm-   w zestawie : chochla, widelec do przewracania, łyżka perforowana, łyżka do serwowania, ubijak do ziemniaków, łyżka do spaghetti, łyżka cedzakowa, łopatka do przewracania, wieszak.

 

 

kpl.

 

 

1

30

PATELNIA STALOWA

Wykonane ze stali nierdzewnej z potrójnym dnem i nie nagrzewającymi się rączkami

o średnicy   24 cm

 

szt.

 

2

31

PATELNIA STALOWA

Wykonane ze stali nierdzewnej z potrójnym dnem i nie nagrzewającymi się rączkami   o średnicy  36 cm

 

szt.

 

2

32

ZESTAW NOŻY KUCHENNYCH

Kute wykonane ze stali chromomolibdenowej, utwardzane próżniowo  z rękojeścią miękką (PTE) w kolorze czarnym : w zestawie : nóz do warzyw , nóż uniwersalny, nóż dekoracyjny, nóż do oddzielania kości, nóż do filetowania giętki, nóż do pieczywa, nóż szefa kuchni szeroki, nóż szefa kuchni wąski, widelec do mięs, nóż do szynki, stalka – ostrzałka, nóż barmański.

 

 

 

kpl.

 

 

 

1

33

TALERZ GŁĘBOKI

Porcelana , średnicy 22 cm ( Merkury) niedekorowany

 

szt.

 

50

34

TALERZ PŁYTKI

Porcelana , średnicy 24 cm  ( Merkury) niedekorowany

szt.

50

35

TALERZ DESEROWY

Porcelana, średnicy 19 cm,  ( Merkury) niedekorowany

 

szt.

 

50

36

KOMPLET SZTUĆCÓW

Łyżka 19,5 – 20 cm  , łyżeczka 13-13,5 cm, nóż stołowy 20-21 cm, widelec stołowy 19-21 cm wykonane ze stali nierdzewnej nie ozdabiane

 

kpl.

 

50

37

WÓZEK DWUPÓŁKOWY

wymiary 860x540x920mm  odległość między półkami 600 mm nośnośc 100 kg

 

szt.

 

2

38

REGAŁ MAGAZYNOWY

Wymiary 1200x600x1800mm czteropałkowy ze stali nierdzewnej – nośność półki 150 kg

 

szt.

 

4

39

ROZDRABNIACZ ODPADÓW

Młynek rozdrabniacz odpadów  ISE 75 moc silnika 0,75 KM 1420 obrotów ze stali nierdzewnej wyłącznik pneumatyczny

 

szt.

 

1

II

MEBLE  WYPOSAŻENIE  PRZEDSZKOLA

 

 

40

STOLICZEK PROSTOKOĄTNY

Stolik przedszkolny NYSA P-1 z regulowaną wysokością – płyta laminowana z obrzeżem PCV kolor buk

 

szt.

 

10

41

KRZESEŁKO

Krzesełko OSKAR – 1 stelaż rura okrągła 20 mm

szt.

40

42

BIURKO

Biurko BH076 wymiary1600x700x758 mm  kolor buk

szt.

 2

43

SPRZĘT DO LEŻAKOWANIA

Składane łóżeczko z ramą metalowa nóżkami z twardego plastiku wypełnienie z wytrzymałego płótna 50% bawełna 50 % poliester  Kod AC05428.81.124

 

 

szt.

 

 

30

44

PODSTAWA DO TRANPORTU

Podstawa na kółkach do transportu sprzętu do leżakowania  Kod AC10221.84.124

szt.

2

45

SZAFKA ORGANIZER

Typ KASIA 11p  800x380x810  płyta wiórowa laminowana- buk obrzeż PCV

szt.

4

46

SZAFKA ORGANIZER

Typ KASIA 10p  narożna

540x380x810 mm laminowana buk

szt.

2

47

SZTNIA PRZEDSZKOLA

Szatnia URWIS 6 – cio osobowa  kolor -buk

szt.

5

III

WYPOSAŻENIE STOŁÓWKA, ŚWIETLICA  KAFEJKA INTERNETOWA ,  BIBLIOTEKA

 

 

48

STOLIK KWADRATOWY

Wymiary 800x800x760 blat laminowany grub. 40mm obrzeż z PCV stelarz metalowy ocynkowany

 

szt.

 

28

49

KRZESŁO

STOŁÓWKA

Typ tulipan  WYMIARY 400X410X860/480 stelarz z rury chromowej siedziskodrewniane – sklejka buk grub 10 mm

 

szt.

 

50

50

KRZESŁO ŚWIETLICA

Typ TULIPAN  PLUS CHROME tapicerowane wykończone ekoskórą chromowane

 

szt.

 

50

51

SZAFKA KELNERSKA

 Wykonana ze sklejki liściastej w kolorze – buk wymiary 1050x1000x420 mm

 

szt.

 

1

52

BIURKO KOMPUTEROWE

Biurko typ DUET wykonane z płyty laminowanej w kolorze buk

 

szt.

 

 7

53

REGAŁY BIBLIOTECZNE

Dwustronny   wymiary 800x580x1860 mm  z płyty wiórowej laminowanej w kolorze buuk

 

szt.

 

28

54

SZAFA KATALOGOWA

Wymiary 930x440x1300 mm z płyty wiórowej laminowanej w kolorze buk obrzeża okleina PCV 2 mm

 

szt.

 

1

55

BIURKO

Proste  wymiary120x75x70 cm płyta laminowana grub 30 mm  stelaż ocynkowany

 

szt.

 

3

56

ŁAWKA KORYTARZOWA

Typ RELAX-OW  sklejka 160x350 L-2000 mm

 

szt.

 

 6

57

WIESZAK SZATNIOWY

Typ OW I  pojedynczy 1600x330 wys 1620/430 mm

 

szt.

 

10

W/w  sprzęt  musi oraz  musi spełniać normy bezpieczeństwa posiadać  wymagane  instrukcje , atesty i certyfikaty  deklaracje  zgodności dopuszczające  do stosowania.

 

IX.           Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy.

X.            Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.22.00.00-0.

XI.           Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

XII.         Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.

XIII.        CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

XIV.        Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

XV.         Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

XVI.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 1 dostawę sprzętu kuchennego lub mebli o wartości zamówienia nie mniejszego niż 50.000,00 zł/brutt. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży zał. nr 5 SIWZ Wykaz dostaw wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego że te dostawy zostały lub są wykonywane należycie

3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

XVII.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt XVI.2.

3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

XVIII.            Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII

Ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ.

XIX.        Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

XX.         Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XXI.        Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XXII.      Nie będzie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.

XXIII.     Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:

a) W przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający może zmienić warunki oraz termin płatności.

b) W sytuacji, jeżeli zmiana w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na sposób wykonania zamówienia Zamawiający może zmienić sposób realizacji zamówienia.

c) W przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, Zamawiający ograniczy zakres usług objęty zamówieniem wraz z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia.

d) W przypadku pojawienia się przeszkody w wykonaniu zamówienia w przewidzianym terminie nie wynikającej z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający przedłuży termin wykonania przedmiotu zamówienia o ilość dni trwania przeszkody lub ilość dni koniecznych na uwzględnienie nowych okoliczności.

e) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).

f) Wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami
lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego
w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.

g) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia

XXIV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl/pl

XXV.      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.

XXVI.     Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.

XXVII.   Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XXVIII.  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt realizowany w ramach Projektu Osi Priorytetowej 6. Spójność wewnątrzregionalna Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-20131. Umowa
nr MRPO.06.02.02-12-332/09-00-XVI/418/FE/10 o dofinansowanie Projektu: Modernizacja
i remont Szkoły Podstawowej w Olszanie na potrzeby stworzenia centrum kulturalno - sportowo - rekreacyjnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

XXIX.     Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.


Numer ogłoszenia w BZP: 120028 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 19.05.2011


««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE