Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2011-09-26 12:50:56
Strona / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE / Ogłoszenia o zawarciu umowy
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I.              Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II.            Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III.           NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
IV.           Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
V.            RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
VI.           Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
VII.         Rodzaj zamówienia: dostawy.
VIII.        Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zamówienie obejmuje dostawę:
1. Komputery przenośne typu laptop - 27 szt. Notebook Toshiba Sat L750-12W A B C Parametr Parametr wymagany
1. Procesor Procesor umożliwiający uzyskanie wydajność minimum 1634 punktów w teście PassMark CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php).
2. Pamięć RAM Minimum 4 GB Z możliwością rozszerzenia do minimum 8 GB Rodzaj: DDR3
3. HDD Minimum 500 GB SATA
4. Napęd optyczny DVD +/- RW z możliwością zapisu
5. Czas pracy baterii Minimum 4 godziny przy korzystaniu z aplikacji biurowych
6. Karta dźwiękowa zintegrowana
7. Karta graficzna Umożliwiająca płynną pracę w natywnej rozdzielczości matrycy
8. Wyjście karty graficznej D-Sub, HDMI
9. Złącza Czytnik kart pamięci, minimum 3 złącza USB w technologii 2.0
10. Komunikacja LAN min. 100 Mbps (RJ-45) WiFi obsługujący standardy IEEE 802.
11 b/g/n 11. Ekran Matryca o przekątnej w przedziale 15-16 Rozdzielczość optymalna 1366 x 768 podświetlenie LED
12. Kolor obudowy czarny lub srebrny,
13. Dodatkowe mysz optyczna bezprzewodowa, torba umożliwiająca bezproblemowe przeniesienie urzadzenia wraz z akcesoriami (zasilacz, mysz), zasilacz + przewód Akumulator
14. Oprogramowanie Preinstalowany Windows 7 HP lub Pro PL 32/64 bit. Do zainstalowanego oprogramowania należy dołączyć nośnik umożliwiający reinstalację oprogramowania wraz z licencją,wykonawca dopuszcza oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające wykonanie kopii zapasowej partycji systemowej.
15. Gwarancja Minimum 24 miesiące
 2. Zestawy komputerowe - 23 szt. Komputronik Pro DX-250 7Pro A B C Wymagany, minimalny parametr
 1. Procesor Min 41673 CTP in MTOPS (Million Theoretical Operations Per Second) min. 0.012 APP in WT (Weighted TFLOPS) współczynniki na podstawie danych producentów.
 2. Pamięć RAM 3 GB Rodzaj: DDR3 1333MHz
 3. Płyta główna Min. 6 portów USB 2.0 (sumarycznie z przednim panelem) Zintegrowana karta sieciowa 10/100/1000 (RJ45), D-Sub
 4. HDD Dysk twardy Serial ATA min 500 GB
 5. Wewnętrzny czytnik kart pamięci All in One
 6. Napęd optyczny Standard DVD R/RW +/-
 7. Karta dźwiękowa Zintegrowana 5.1 HD
 8. Karta graficzna Zintegrowana HD
 9. Obudowa Możliwość podłączenia urządzeń USB 2.0 do przedniego panelu obudowy orientacja pionowa 1 x Wyjście słuchawkowe (na froncie obudowy) 1 x Wejście na mikrofon (na froncie obudowy)
 10. Klawiatura Standard - USB lub PS/2 jeżeli plyta posiada stosowne gniazdo
 11. Mysz Optyczna, rolka - USB lub PS/2 jeżeli plyta posiada stosowne gniazdo
 12. Monitor Przekątna ekranu w przedziale 17-19 cali Rozmiar plamki max. 0,29 mm Min. jasność 300 [cd/m2] Max. czas reakcji 5 ms Min. dopuszczalny kąt widzenia pionowo / poziomo 160/160 Rozdzielczość optymalna 1400 x 900 WspObsługa kolorów 16,7 min Gwarancja min. 36 miesięcy
 13. System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL, Do zainstalowanego oprogramowania należy dołączyć nośnik umożliwiający reinstalację systemu operacyjnego wraz z licencją,wykonawca dopuszcza oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające wykonanie kopii zapasowej partycji systemowej.
 14. Wyposażenie dodatkowe Komplet przewodów zasilających, listwa zasilająca przeciwprzepięciowa - min. 5 gniazd
 15. Gwarancja Minimum 24 miesiące w systemie door-to-door
 3. Drukarka laserowa - kolorowa: - sztuk 10 (parametry minimalne) Model preferowany: HP COLOR LASERJET CP1515N lub równoważny
 1. Prędkość druku w czerni i kolorze (A-4 - tryb normal nie mniej niż 12 stron/min czerni oraz 8 stron/min w kolorze
 2. Jakość druku w kolorze i czerni 600x600 dpi
 3. Technologia druku druk laserowy
 4. Obciążenie miesięczne min. 30 000 stron
 5. Pamięć wbudowana Min. 96 MB
 6. Pojemność podajnika papieru Min. 150 szt.
 7. Gramatura od 60 do 220 g/m
 8. Wydajność standardowa zasobnika z tonerem kolorowym 1400 str. A4 przy 5% pokryciu 9. Wyposażenie komplet przewodów zasilających i połączeniowych - USB min 3 m, Kabel sieciowy UTP 5E skrętka drut 3m ,instrukcja w języku polskim, sterowniki na płycie (CD lub DVD), komplet startowych materiałów eksploatacyjnych
 10. rozwiązania komunikacyjne Ethernet wbudowany interfejs Fast Ethernet 10/100 Base-TX, USB 2.0
 12. Gwarancja Min. 12 miesięcy
4. program komputerowy do nauki jezyka obcego:- sztuk 100 (parametry minimalne)
- Tell Me More KIDS 3 9-12 lat DVD lub równoważny z systemem rozpoznawania mowy posiadający co najmniej 100 godzin nauki i zabawy, 200 gier językowych, 500 słówek i zwrotów, piosenki karaoke, zeszyt ćwiczeń
- Tell Me More v7 Angielski Junior 11-15 lat lub rownoważny zawierający podstawowe pojęcia z działów takich jak: Przedstawianie się, Sytuacje z życia codziennego, Wyrażanie życzeń, Określanie czasu, Umiejscowienie w przestrzeni. Opracowane reguły gramatycze dla dzieci uczące m.in. jak używać czasowników modalnych, czasów gramatycznych, jak formułować pytania. Kluczowe słówka pogrupowane tematycznie (Wiek i wygląd, Miasta i kraje, Opisywanie przedmiotów, Zwierzęta...).
5. Radiomagnetofon:- sztuk 10 (parametry minimalne)
 1. Odtwarzanie - standard CD, CD-R, CD-RW, MP3
 2. Zakres fal FM, AM
 3. Moc 90 W PMPO
 4. wyposażenie Wyświetlacz LCD, pilot, autostop, odtwarzanie plików MP3, ID3 Tag , instrukcja obsługi w języku polskim, kabel zasilający, karta gwarancyjna, Automatyczne wyszukiwanie stacji, Pamięć min. 20 stacji FM
 5. Wejścia/wyjścia USB, wyjście słuchawkowe
 6. Zasilanie Bateryjne, sieciowe
 6. Office 2010 Standard PL MOLP - licencja EDU na 5 stanowisk - wersja edukacyjna - sztuk 10 (wykonawca dopuszcza pojedyncze licencje - łączna liczba licencji - sztuk 50)
       - Polska wersja językowa
      - Pakiet/wersja: wersja edukacyjna
      - Wersja powinna zawierać aplikacje: Microsoft Word 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft PowerPoint 2010, Microsoft Outlook 2010, Microsoft OneNote 2010, Microsoft Publisher 2010
      - Zawartość pakietu: Karta z kodem aktywacyjnym
     - Dostawa z nośnikiem lub z możliwością pobrania wersji instalacyjnej ze strony producenta (należy dołączyć odpowiednie dokumenty opisujące sposób i zasady pobrania wersji ze strony producenta)
7.   Projektor multimedialny - sztuk 10 Model preferowany: BenQ MP515 lub równoważny
      1. Rozdzielczość podstawowa SVGA (800 x 600)
      2. Kontrast 2600:1
      3. Jasność ANSI [lumen] 2500
      4. Proporcje obrazu 4:3, 16:9
      5. Obsługa NTSC/PAL/SECAM tak
      6. Funkcje Szybkie automatyczne wyszukiwanie sygnału, Kontroler czasu, Licznik przebiegu czasu prezentacji, Szybkie chłodzenie, Zabezpieczenie hasłem
      7. Technologia DLP
      8. Żywotność lampy [h] 2000 w trybie normal
      9. Złącza D-Sub RS-232C
      10. Załączone wyposażenie Podręcznik użytkownika na CD,Pilot sterowania,Baterie,Kabel VGA,Przewód zasilający Uchwyt sufitowy (Regulacja obrotu 360 stopni. Odległość od sufitu: 37 - 58 mm. Kolor czarny.)
      11. Gwarancja 36 miesięcy na projektor i 6 miesięcy n lampę
8.   Tablica interaktywna - sztuk 10 (prarametry minimalne)
      Przekątna tablicy 65
      Technologia Pozycjonowanie w podczerwieni
      Rodzaj powierzchni Matowa, suchościeralna, magnetyczna, uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy
      Sposób obsługi Pióro bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik Format obrazu 16:9
      Rozdzielczość rzeczywista 4096 x 4096
      Komunikacja i zasilanie USB
      Paski skrótów Min. Jeden, możliwość zmiany stron
      Wymiary tablicy 1331 x 971 mm
      Waga tablicy Max. 15 kg
      System operacyjny Windows 2000/XP/Vista/7 32 bit i 64 bit
      Akcesoria 3 pisaki (czerwony, czarny, niebieski), okrągły wymazywacz, wskaźnik teleskopowy, inteligentna półka na pisaki, kabel USB 7.5 m, uchwyty do montażu na ścianie, oprogramowanie Flow!Works w języku polskim, instrukcja obsługi
      Język oprogramowania Język polski
      Wybrane funkcje oprogramowania:
      Inteligentna półka na pisaki - zmiana koloru pisaka w zależności od tego który jest podniesiony, zmiana na funkcję wymazywania w przypadku podniesienia wymazywacza Funkcja rozpoznawania pisma odręcznego - m.in. w języku polskim
      Rozpoznawanie gestów wykonanych na tablicy
      Autozapis - umożliwiający automatyczne zapisywanie zmian w pliku co zadany interwał czasu
       Wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe - do nauki matematyki, chemii, fizyki i języka angielskiego
      Definiowanie skrótów - do wybranych programów, folderów, plików, dostępne z menu ekranowego  
      Funkcja chwytania obrazu - ułatwiająca pracę niższym osobom oraz dającą możliwość szybkiego uzyskania dodatkowego miejsca do pracy na tablicy
9.  Słuchawki z mikrofonem :- sztuk 50 (parametry minimalne) Model preferowany: Creative Labs Słuchawki HS-390 lub równowazny
      1. Typ Nauszne, Stereo
      2. Rodzaj przewodowe
      3. Regulacja głośności Tak
      5. Typ podłączenia mini Jack
      6. Długość przewodu 2,5 m
      7. Kolor Czarny lub czarno-srebrny
      8. Cechy dodatkowe - Czułość mikrofonu (1kHz): -37dBV/Pa - Czułość słuchawek: 108dB/mW - Regulator głośności i wyłącznik mikrofonu na przewodzie
II. Ponadto przedmiot umowy obejmuje również uruchomienie Urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i zainstalowanie na nich oprogramowania nabyte w ramach niniejszej umowy, jeżeli nie było ono już zainstalowanie na Urządzeniach oraz przeszkolenie personelu korzystającego z Urządzeń w zakresie podstawowych informacji dotyczących ich użytkowania..
IX.           Nie rzewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
X.            Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.13.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 32.34.21.00-3, 39.16.21.00-6, 31.71.00.00-6, 32.23.32.00-9.
XI.           Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
XII.         Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
XIII.        CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.
XIV.        Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XV.         Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XVI.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    przepisy nie wymagają posiadania uprawień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, dlatego Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał należycie i terminowo dostawę sprzętu, co najmniej:
a) 1 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub sprzętu elektronicznego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (poprzez zamówienie należy rozumieć jedną umowę) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty,
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
XVII.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
XVIII. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII
- wypełniony formularz ofertowy,
- w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
- w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
–  zaakceptowany wzór umowy
XVIII.     Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
XIX.        Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XX.         Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XXI.        Nie będzie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.
XXII.      Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a) W przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający może zmienić warunki oraz termin płatności.
b) W sytuacji, jeżeli zmiana w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na sposób wykonania zamówienia Zamawiający może zmienić sposób realizacji zamówienia.
c) W przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, Zamawiający ograniczy zakres usług objęty zamówieniem wraz z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia.
d) W przypadku pojawienia się przeszkody w wykonaniu zamówienia w przewidzianym terminie nie wynikającej z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający przedłuży termin wykonania przedmiotu zamówienia o ilość dni trwania przeszkody lub ilość dni koniecznych na uwzględnienie nowych okoliczności.
e) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
f) Wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
g) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia
XXIII.    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://bip.podegrodzie.pl/pl
XXIV.     Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
XXV.      Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.
XXVI.     Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXVII.   Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Strzał w dziesiątkę realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z umową UDA-POKL.09.01.02-12-231/10-00 z dnia 16.12.201 r.
XXVIII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
 
Numer ogłoszenia w BZP: 228534 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 03.08.2011

data wytworzenia: 2011-09-19
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE