Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w Podegrodziu
Podegrodzie: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w Podegrodziu
Numer ogłoszenia: 207968 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159008 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w Podegrodziu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ
w Podegrodziu w technologii budownictwa pasywnego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje min. wykonanie:
|
Lp.
|
Zakres opracowania i czynności
|
|
1
|
w imieniu zamawiającego uzyskanie wszystkich potrzebnych warunków, uzgodnień niezbędnych do opracowania dokumentacji
|
|
2
|
geotechniczne warunki posadowienia obiektów lub w razie potrzeby dokumentacji geologiczno - inżynierskiej
|
|
3
|
projekt budowlany i wykonawczy architektura i konstrukcja
|
|
4
|
projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznej instalacji elektrycznej , telefonicznej , komputerowej , odgromowej ,
|
|
5
|
projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznej instalacji wodno kanalizacyjnej
|
|
6
|
projekt budowlany i wykonawczy węzła cieplnego z pompami ciepła i kolektorami
|
|
7
|
projekt budowlany i wykonawczy wentylacji , klimatyzacji
|
|
8
|
projekt budowlany i wykonawczy przyłącza kanalizacyjnego, wodociągowego
|
|
9
|
projekt budowlany i wykonawczy kanalizacji deszczowej wraz z odbiornikiem
|
|
10
|
projekt budowlany i wykonawczy branży elektrycznej i telefonicznej (oświetlenie zewnętrzne, przyłącz, sieci)
|
|
11
|
projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej (place, parkingi wjazdy)
|
|
12
|
przedmiar robót
|
|
13
|
kosztorys inwestorski
|
|
14
|
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
|
|
15
|
świadectwo charakterystyki energetycznej
|
|
16
|
wszelkie inne opracowania projektowe i czynności niezbędne do wykonania zamówienia oraz pokrycie wszystkich kosztów z tym związanych
|
|
17
|
w imieniu zamawiającego uzyskanie pozwolenia na budowę
|
|
18
|
pełnienie nadzoru autorskiego
|
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
2. Ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe projektowanych obiektów
ŻŁOBEK:
- liczba miejsc – 25 z zapewnieniem opieki dla dzieci niepełnosprawnych wymagających szczególnej opieki,
- pełne zaplecze socjalno- sanitarne,
- pełne zaplecze kuchenne,
- inne pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania
Powierzchnia użytkowa zapewniająca lokalizację niezbędnych pomieszczeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami i Regulaminem konkursu „MALUCH 2012”
PRZEDSZKOLE:
- 4 oddziałowe po 25 miejsc,
- pełne zaplecze socjalno- sanitarne,
- inne pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania
Powierzchnia użytkowa zapewniająca lokalizację niezbędnych pomieszczeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami
GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA:
- czytelnia z wydzieloną kafejką internetową o pow. użytkowej ok. 100 m2,
- wypożyczalnia z wydzieloną częścią dla dzieci,
- sala multimedialno – konferencyjna o pow. użytkowej ok. 100 m2,
- sala zbiorów regionalnych, muzeum z funkcjami galerii o pow. użytkowej ok. 100 m2,
- zaplecze socjalno- sanitarne,
- inne pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania
Powierzchnia użytkowa zapewniająca lokalizację niezbędnych pomieszczeń wymaganych zgodnie z kryteriami certyfikatu BIBLIOTEKA+ realizowanymi w ramach programu wieloletniego KULTURA+ priorytet BIBLIOTEKA+ infrastruktura bibliotek oraz innymi obowiązującymi przepisami, planowana pow. użytkowa ok.600 m2
Bibliotekę należy tak zaprojektować by nie była powiązana z pozostałymi pomieszczeniami i żeby można było dokonać podziału działki i przekazać na rzecz GBP.
3. Dokumentacja powinna być opracowana następująco:
a) Wykonawca przedłoży do uzgodnienia:
- koncepcję w formie opisowej i rysunkowej
Po pozytywnym zaopiniowaniu koncepcji przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty złożenia koncepcji Wykonawca sporządzi wnioski i pozyska niezbędne decyzje, opinie itp. w zakresie wymaganym do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.
b) Projekty budowlane i wykonawcze (6 egz. w formie papierowej 1 egz. w formie elektronicznej
- Dokumentacja ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności:
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462.),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.),
- Ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz.145),
- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150 z późn. zm.),
- Innymi nie wymienionymi wyżej aktami prawnymi i przepisami mającymi zastosowanie w zakresie przedmiotu zamówienia.
c) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (2 egz. w formie papierowej, 1 egz. w formie elektronicznej),
d) przedmiar robót (3 egz. w formie papierowej, 3 egz. w formie elektronicznej),
e) kosztorys inwestorski (3 egz. w formie papierowej, 3 egz. w formie elektronicznej).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· F.H.U. ARMAX, Mirzec Podborki 37, 27-220 Mirzec, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 65928,00
· Oferta z najniższą ceną: 65928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420660,00
· Waluta: PLN.
Numer ogłoszenia w BZP: 207968 -12012: data zamieszczenia w BZP: 18.06.2012
|