Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2012-06-18 16:02:18
Strona / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE / Ogłoszenia o zawarciu umowy
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w Podegrodziu

Podegrodzie: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w Podegrodziu
Numer ogłoszenia: 207968 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159008 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w Podegrodziu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy ŻŁOBKA - PRZEDSZKOLA I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ
w Podegrodziu w technologii budownictwa pasywnego.

1.               Przedmiot zamówienia obejmuje min. wykonanie:

Lp.

Zakres   opracowania i czynności

1

w  imieniu zamawiającego uzyskanie wszystkich potrzebnych warunków, uzgodnień niezbędnych do  opracowania  dokumentacji

2

geotechniczne warunki posadowienia obiektów  lub w razie potrzeby dokumentacji  geologiczno - inżynierskiej

3

projekt budowlany i wykonawczy architektura i konstrukcja

4

projekt  budowlany  i wykonawczy  wewnętrznej  instalacji   elektrycznej , telefonicznej , komputerowej , odgromowej ,

5

projekt  budowlany  i wykonawczy  wewnętrznej  instalacji  wodno kanalizacyjnej

6

projekt  budowlany  i wykonawczy  węzła   cieplnego z  pompami  ciepła  i kolektorami

7

projekt  budowlany  i wykonawczy  wentylacji , klimatyzacji

8

projekt   budowlany  i wykonawczy przyłącza   kanalizacyjnego, wodociągowego

9

projekt  budowlany i wykonawczy kanalizacji deszczowej wraz  z odbiornikiem

10

projekt  budowlany i wykonawczy branży   elektrycznej i telefonicznej  (oświetlenie zewnętrzne, przyłącz, sieci)

11

projekt  budowlany i wykonawczy branży   drogowej (place, parkingi wjazdy)

12

przedmiar robót

13

kosztorys inwestorski 

14

specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 

15

świadectwo charakterystyki energetycznej

16

wszelkie inne opracowania projektowe i czynności niezbędne do wykonania zamówienia oraz pokrycie wszystkich kosztów z tym związanych

17

w imieniu zamawiającego uzyskanie pozwolenia na budowę

18

pełnienie nadzoru autorskiego

 

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

2.     Ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe projektowanych obiektów

       ŻŁOBEK: 

      - liczba miejsc – 25 z zapewnieniem opieki dla dzieci niepełnosprawnych wymagających szczególnej opieki,

      - pełne zaplecze socjalno- sanitarne,

      - pełne zaplecze kuchenne,

      - inne pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania

Powierzchnia użytkowa zapewniająca lokalizację niezbędnych pomieszczeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami i Regulaminem konkursu „MALUCH 2012”

        PRZEDSZKOLE: 

      - 4 oddziałowe po 25 miejsc,

      - pełne zaplecze socjalno- sanitarne,

      - inne pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania

Powierzchnia użytkowa zapewniająca lokalizację niezbędnych pomieszczeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami

        GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA: 

      - czytelnia z wydzieloną kafejką internetową o pow. użytkowej ok. 100 m2,

      - wypożyczalnia z wydzieloną częścią dla dzieci,

      - sala multimedialno – konferencyjna o pow. użytkowej ok. 100 m2,

      - sala zbiorów regionalnych, muzeum z funkcjami galerii o pow. użytkowej ok. 100 m2,

      - zaplecze socjalno- sanitarne,

      - inne pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania

Powierzchnia użytkowa zapewniająca lokalizację niezbędnych pomieszczeń wymaganych zgodnie z kryteriami certyfikatu BIBLIOTEKA+ realizowanymi w ramach programu wieloletniego KULTURA+ priorytet BIBLIOTEKA+ infrastruktura bibliotek oraz innymi obowiązującymi przepisami, planowana pow. użytkowa ok.600 m2

Bibliotekę należy tak zaprojektować by nie była powiązana z pozostałymi pomieszczeniami i żeby można było dokonać podziału działki i przekazać na rzecz GBP.

3. Dokumentacja powinna być opracowana następująco:

a) Wykonawca przedłoży do uzgodnienia:

-       koncepcję w formie opisowej i rysunkowej

  Po pozytywnym zaopiniowaniu koncepcji przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty złożenia koncepcji Wykonawca sporządzi wnioski i pozyska niezbędne decyzje, opinie itp. w zakresie wymaganym do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.

b) Projekty budowlane i wykonawcze (6 egz. w formie papierowej 1 egz. w formie elektronicznej

-      Dokumentacja ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności:

-        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.  2012 poz. 462.),

-        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389),

-        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.),

-        Ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz.145),

-         Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150 z późn. zm.),

-         Innymi nie wymienionymi wyżej aktami prawnymi i przepisami mającymi zastosowanie w zakresie przedmiotu zamówienia.

   c) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (2 egz. w formie papierowej, 1 egz. w formie elektronicznej), 

   d) przedmiar robót (3 egz. w formie papierowej, 3 egz. w formie elektronicznej), 

e) kosztorys inwestorski (3 egz. w formie papierowej, 3 egz. w formie elektronicznej).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         F.H.U. ARMAX, Mirzec Podborki 37, 27-220 Mirzec, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 65928,00

·         Oferta z najniższą ceną: 65928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420660,00

·         Waluta: PLN.

 

Numer ogłoszenia w BZP: 207968 -12012: data zamieszczenia w BZP: 18.06.2012


««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE