Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2012-08-07 14:20:02
Strona / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE / Ogłoszenia o zawarciu umowy
Remont drogi rolniczej dz. nr 25 w miejscowości Podrzecze

 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 235650-2012 z dnia 2012-07-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Podegrodzie
1) Zamówienie obejmuje min. wykonanie robót i czynności: Lp. Zakres robót (czynności ) 1 Wykonanie korytowania grubości 40 cm -2010,00 m2 Wywóz ziemi na odległość do 5 km - 804,00 m3 Wykonanie podbudowy warstwy...
Termin składania ofert: 2012-07-20

Podegrodzie: Remont drogi rolniczej dz. nr 25 w miejscowości Podrzecze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
I.              Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II.            Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III.           Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: numer ogłoszenia w BZP: 235650 - 2012r.
IV.           W Biuletynie Zamówień Publicznych nie zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
V.            NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033, faks.
VI.           RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
VII.         Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi rolniczej dz. nr 25 w miejscowości Podrzecze.
VIII.        Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
IX.           Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje min. wykonanie robót i czynności:
 

Lp.
Zakres robót (czynności )
1
Wykonanie korytowania grubości 40 cm -2010,00 m2
Wywóz ziemi na odległość   do 5 km – 804,00 m3
Wykonanie podbudowy warstwy dolnej gr. 40 cm z kruszywa naturalnego – 2010,00 m2
2
wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe , demontażowe , odtworzeniowe ,porządkowe
3
urządzenie zaplecza   budowy , oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp.
4
zabezpieczenie robót pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy
5
pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich
6
przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów
7
oraz inne   , roboty lub czynności niezbędne   do wykonania   całości zadania

 
2. Wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót
3. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót zał. nr 9, oraz zał. nr 10 do SIWZ.
X.            Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
XI.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
XII.         Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
XIII.        UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·       KES - PLUS Usługi Instalacyjno - Budowlane Stanisław Kukulak, ul. Stolarska 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122113,53 PLN.
6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·       Cena wybranej oferty: 72992,19
·       Oferta z najniższą ceną: 72992,19 / Oferta z najwyższą ceną: 163171,80
·       Waluta: PLN.
 
Numer ogłoszenia w BZP: 289888 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 07.08.2012


data wytworzenia: 2012-08-07
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE