Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2013-04-26 15:41:16
Strona / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE / Ogłoszenia o przetargach
Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Podegrodzie: Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
I.              Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II.            Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III.           NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu, Podegrodzie 6, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459011, faks 018 4459011.
IV.           RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
V.            Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu.
VI.           Rodzaj zamówienia: dostawy.
VII.         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.     Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:

Lp.
Nazwa towaru
j.m.
Wielkość opakowania
Ilość
Pieczywo
1
Bułka zwykła pszenna
szt.
100 g
1000
2
Bułka razowa
szt.
70 g
420
3
Chleb pszenny krojony
szt.
600 g
1500
4
Pączek
szt.
70 g
650
5
Drożdżówka
szt.
120 g
710
Produkty spożywcze
6
Bułka tarta
kg
 -
20
7
Cukier waniliowy
szt.
16 g
40
8
Cukier puder
kg
2,5
9
Cukier
kg
1000 g
30
10
Kasza wiejska
kg
1000 g
15
11
Mąka pszenna typ 450
kg
1000 g
100
12
Ryż
kg
1001 g
27
13
Makaron świderki 5-jajeczny
kg
500 g
146
14
Makaron nitki 5-jajeczny
kg
500 g
25
15
Makaron nitki 5-jajeczny
kg
250 g
72
16
Koncentrat barszczu
szt.
300 ml
40
17
Koncentrat pomidorowy
szt.
850 g
37
18
Groszek konserwowy
szt.
400 g
56
19
Ćwikła z chrzanem
szt.
900 g
58
20
Papryka konserwowa
szt.
900 ml
46
21
Ogórek konserwowy
szt.
900 g
100
22
Sok owocowy z rurką
szt.
200 ml
1000
23
Sok "Kubuś Play"
szt.
400 ml
810
24
Olej z pierwszego tłoczenia-do smażenia
szt.
1000 ml
62
25
Maga-delikat
szt.
1000 ml
6
26
Papryka słodka czerwona
szt.
20 g
30
27
Pieprz mielony
szt.
20 g
65
28
Przyprawa do kurczaka
szt.
30 g
11
29
Przyprawa do ryb
szt.
30 g
18
30
Sól jodowana
kg
1000 g
30
31
Rosół z kury-instant
szt.
170 g
10
32
Sos pieczeniowy ciemny
szt.
30 g
25
33
Ziele angielskie
szt.
15 g
53
34
Żurek śląski w torebce
szt.
 -
146
35
Cynamon mielony
szt.
15 g
5
36
Kminek cały
szt.
20 g
45
37
Liść laurowy
szt.
6 g
45
38
Majeranek suszony
szt.
8 g
68
39
Przyprawa warzywna do potraw
szt.
200 g
234
40
Proszek do pieczenia
szt.
30 g
7
41
Koper suszony
szt.
 -
12
42
Kinder Bueno
szt.
39 g
150
43
Czekolada mleczna
szt.
100 g
180
Owoce i warzywa
44
Banan
kg
-  
600
45
Nektarynka
kg
-  
75
46
Jabłka
kg
-  
650
47
Pomidor
kg
-  
5
48
Ogórek zielony
kg
-  
46
49
Brokuł świeży
szt.
-  
15
50
Kalafior świeży
szt.
-  
70
51
Koper świeży
szt.
-  
30
52
Natka pietruszki świeża-pęczek
szt.
-  
130
53
Por świeży
szt.
-  
225
54
Seler świeży
kg
-  
220
55
Marchewka
kg
-  
300
56
Kapusta włoska
szt.
-  
8
57
Kapusta kiszona
kg
-  
316
58
Kapusta biała
kg
-  
198
59
Cebula biała
kg
-  
141
60
Czosnek-główka
szt.
-  
113
61
Ziemniaki
kg
-  
1400
62
Fasola "Jasiek"
kg
-  
68
63
Pieczarka świeża
kg
-  
50
Warzywa mrożone
64
Mrożonka-mieszanka warzywna
szt.
450 g
45
65
Truskawka mrożona
szt.
500 g
170
Mięso
66
Boczek wędzony
kg
-  
65
67
Filet drobiowy
kg
228
68
Kiełbasa wiejska wieprzowa
kg
-  
27
69
Karczek wp. b/k
kg
-  
300
70
Kurczak-cały
kg
-
155
71
Schab b/k
kg
-  
200
72
Słonina
kg
-  
1,5
73
Udko z kurczaka
kg
-  
110
Ryby
74
Ryba-sola
kg
135
Margaryna i podobne produkty
75
Masło - 82% tłuszczu
szt.
200 g
100
76
Margaryna Palma
kg
250 g
50
Tłuszcze
77
Smalec
szt.
200 g
30
Produkty mleczarskie
78
Śmietana 18%
szt.
400 g
1000
79
Ser biały tłusty
kg
105
80
Jogurt naturalny z kawałkami owoców
szt.
150 g
1840
81
Mleko w butelce 2% tłuszczu
szt.
1000 ml
51
Jaja
82
Jajka
szt.
1115

 
2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w godzinach od 700- 1000 w dni nauki w szkołach na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem najpóźniej do godz. 1500:
a) Pieczywo - codziennie.
b) Mięso, artykuły garmażeryjne, artykuły mleczarskie, owoce, warzywa, mrożonki - 3 x w tygodniu. c) Pozostałe artykuły spożywcze - 1 x w tygodniu.
3. Wykonawca zaopatruje w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, zgodne z cechami określonymi w SIWZ oraz nieprzeterminowane, natomiast w przypadku mięsa, produktów garmażeryjnych i mleczarskich termin ważności nie może upływać wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości. 5. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.
7. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
8. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w pkt. 1. powyżej. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.
10. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP i posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
2) rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1),
3) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4),
4) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.),
5) rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.),
6) rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.),
7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.),
8) rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.),.
IX.   Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy.
X.    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.11.00.00-2, 03.31.10.00-2, 15.43.10.00-8, 15.43.00.00-1, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.
XI.   Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
XII.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
XIII.   CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
XIV. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
XV.Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XVI. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    aa) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 68 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał: aa) minimum jedną dostawę artykułów spożywczych o wartości 20.000,00 zł, (poprzez dostawę należy rozumieć jedną umowę) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że: aa) dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, które mają dopuszczenie Sanepidu Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25.000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
XVII.INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3.2)
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.3.) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
XVIII.               Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII
1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
2) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
3) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.
XIX. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XX.Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XXI.    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
1) Wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron.
2) Wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
3) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
4) Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.
5) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
6) Wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana
XXII.Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl/pl
XXIII. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 6.
XXIV.Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 6.
XXV.Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXVI.Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
XXVII.Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Numer ogłoszenia w UZP: 168064 - 2013; data zamieszczenia w UZP: 26.04.2013

data wytworzenia: 2013-04-26
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE