Zmiana SIWZ nr I i ogło,Remont drogi gminnej Od Lizonia w kierunku Klaga w m. Chochorowice część nr I,Remont drogi gm. Granica w m. Juraszowa część nr II,Remont drogi gm. Bania w m. Mokra Wieś część nr III,Remont drogi gm.j Do Zygmunta w m. Mokra Wieś część nr IV,Remont drogi gm. Ogrodowa (Do Pasonia) w m. Olszanka część nr V,Remont drogi gm. Koło Apteki w m. Podegrodzie część nr VI,Remont drogi gm. Koło Konstantego i Wardęgi w m. Podegrodzie część nr VII,Remont drogi gm. Łąkta Juraszowa w m. Podegrodzie część nr VIII
Zmiana treści SIWZ nr I
Zmiana treści ogłoszenia nr I
Zmiana_ogloszenia_nr_I.pdf
Zmiana_tresci_specyfikacji_nr_I.pdf
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Podegrodzie: Remont drogi gminnej Od Lizonia w kierunku Klaga w m. Chochorowice część nr I,Remont drogi gminnej Granica w m. Juraszowa część nr II,Remont drogi gminnej Bania w m. Mokra Wieś część nr III,Remont drogi gminnej Do Zygmunta w m. Mokra Wieś część nr IV,Remont drogi gminnej Ogrodowa (Do Pasonia) w m. Olszanka część nr V,Remont drogi gminnej Koło Apteki w m. Podegrodzie część nr VI,Remont drogi gminnej Koło Konstantego i Wardęgi w m. Podegrodzie część nr VII,Remont drogi gminnej Łąkta Juraszowa w m. Podegrodzie część nr VIII
Numer ogłoszenia w UZP: 233966 - 2013; data zamieszczenia w UZP: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Od Lizonia w kierunku Klaga w m. Chochorowice część nr I,
Remont drogi gminnej Granica w m. Juraszowa część nr II,
Remont drogi gminnej Bania w m. Mokra Wieś część nr III,
Remont drogi gminnej Do Zygmunta w m. Mokra Wieś część nr IV,
Remont drogi gminnej Ogrodowa (Do Pasonia) w m. Olszanka część nr V,
Remont drogi gminnej Koło Apteki w m. Podegrodzie część nr VI,
Remont drogi gminnej Koło Konstantego i Wardęgi w m. Podegrodzie część nr VII,
Remont drogi gminnej Łąkta Juraszowa w m. Podegrodzie część nr VIII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 8 części:
1) Część I:
1. Remont drogi gminnej Od Lizonia w kierunku Klaga w miejscowości Chochorowice:
a) cięcie piłą asfaltu 10 mb,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 513,75 m2,
c) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 446,25 m2,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem 4,50 m3.
2) Część II:
1. Remont drogi gminnej Granica w miejscowości Juraszowa:
Odcinek 1:
a) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 377,25 m2,
b) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 6cm - 330,85 m2,
c) ułożenie korytka ściekowego 25 m,
d) remont przepustu o średnicy 40 cm - 8m.
Odcinek 2:
a) podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm - 120m2,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 145 m2,
c) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 6cm - 129 m2,
d) ułożenie korytka ściekowego 40m,
e) remont przepustu o średnicy 40 cm - 6m.
Odcinek 3:
a) ułożenie korytka ściekowego 30m.
3) Część III:
1. Remont drogi gminnej Bania w miejscowości Mokra Wieś:
a) cięcie piłą asfaltu 5 mb,
b) podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 30 cm - 90 m2,
c) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 330 m2,
d) podbudowa z kruszywa łamanego 10 cm - 1119 m2,
e) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 971 m2,
f) uzupełnienie poboczy kruszywem 8,88 m3,
g) czyszczenie rowu 16,20 m3,
h) remont przepustu śr. 50 cm, długości 7 mb.
4) Część IV:
1. Remont drogi gminnej Do Zygmunta w miejscowości Mokra Wieś:
a) cięcie piłą asfaltu 10 mb,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 985 m2,
c) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 835 m2,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem 9,15 m3,
e) czyszczenie rowu 54 m3.
5) Część V:
1.Remont drogi gminnej Ogrodowa (Do Pasonia) w miejscowości Olszanka:
a) podbudowa z kruszywa naturalnego gr.20 cm - 448 m2,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 448 m2,
c) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 378 m2,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem 4,20 m3.
6) Część VI:
1.Remont drogi gminnej Koło Apteki w miejscowości Podegrodzie:
a) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm - 369,70 m2,
b) remont studzienki ściekowej 1 szt. i przykanalika śr. 200 mm - 3m,
c) remont studni chłonnej średnicy 1500 mm.
7) Część VII:
1.Remont drogi gminnej Koło Konstantego i Wardęgi w miejscowości Podegrodzie:
a) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej gr. 6 cm - 519,15 m2,
b) ułożenie korytek ściekowych półkręgów 41 m,
c) ułożenie korytek ściekowych najazdowych 75 m,
d) remont studzienki ściekowej 1 szt. i przykanalika śr. 200 mm - 5 m,
e) czyszczenie rowu 20 m.
8) Część VIII:
1.Remont drogi gminnej Łąkta Juraszowa w miejscowości Podegrodzie:
a) cięcie piłą asfaltu 39 mb,
b) frezowanie 30,66 m2,
c) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 60 m2,
d) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 5 cm - 1094 m2,
e) uzupełnienie poboczy kruszywem 6,60 m3.
II. Szczegółowy opis i zakres robót określają załącznik nr 9 a, b, c, d, e, f, g, h oraz załącznik 10 do SIWZ.
III. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie –
aa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 200 m2 - dla części nr I,
bb) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 200 m2 - dla części nr II,
cc) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 400 m2 - dla części nr III,
dd) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 350 m2 - dla części nr IV,
ee) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 150 m2 - dla części nr V,
ff) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 150 m2 - dla części nr VI,
gg) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 250 m2 - dla części nr VII,
hh) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 500 m2 - dla części nr VIII.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
aa) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami dla części nr I-VIII.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 15.000,00 zł - dla części nr I,
bb) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25.000,00 zł - dla części nr II,
cc) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 45.000,00 zł - dla części nr III,
dd) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr IV,
ee) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł - dla części nr V,
ff) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 15.000,00 zł - dla części nr VI,
gg) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25.000,00 zł - dla części nr VII,
hh) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 45.000,00 zł - dla części nr VIII.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 a, b, c, d, e, f, g, h do specyfikacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej Od Lizonia w kierunku Klaga w miejscowości Chochorowice.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) cięcie piłą asfaltu 10 mb,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 513,75 m2,
c) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 446,25 m2,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem 4,50 m3.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Granica w miejscowości Juraszowa.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Odcinek 1:
a) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 377,25 m2,
b) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 6cm - 330,85 m2,
c) ułożenie korytka ściekowego 25 m,
d) remont przepustu o średnicy 40 cm - 8m.
Odcinek 2:
a) podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm - 120m2,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 145 m2,
c) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 6cm - 129 m2,
d) ułożenie korytka ściekowego 40m,
e) remont przepustu o średnicy 40 cm - 6m.
Odcinek 3:
a) ułożenie korytka ściekowego 30m.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Bania w miejscowości Mokra Wieś.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) cięcie piłą asfaltu 5 mb,
b) podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 30 cm - 90 m2,
c) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 330 m2,
d) podbudowa z kruszywa łamanego 10 cm - 1119 m2,
e) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 971 m2,
f) uzupełnienie poboczy kruszywem 8,88 m3,
g) czyszczenie rowu 16,20 m3,
h) remont przepustu śr. 50 cm, długości 7 mb.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Zygmunta w miejscowości Mokra Wieś.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) cięcie piłą asfaltu 10 mb,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 985 m2,
c) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 835 m2,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem 9,15 m3, e) czyszczenie rowu 54 m3.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej Ogrodowa (Do Pasonia) w miejscowości Olszanka.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) podbudowa z kruszywa naturalnego gr.20 cm - 448 m2,
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 448 m2,
c) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 6 cm - 378 m2,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem 4,20 m3.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej Koło Apteki w miejscowości Podegrodzie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm - 369,70 m2,
b) remont studzienki ściekowej 1 szt. i przykanalika śr. 200 mm - 3m,
c) remont studni chłonnej średnicy 1500 mm.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi gminnej Koło Konstantego i Wardęgi w miejscowości Podegrodzie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej gr. 6 cm - 519,15 m2,
b) ułożenie korytek ściekowych półkręgów 41 m,
c) ułożenie korytek ściekowych najazdowych 75 m,
d) remont studzienki ściekowej 1 szt. i przykanalika śr. 200 mm - 5 m,
e) czyszczenie rowu 20 m.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont drogi gminnej Łąkta Juraszowa w miejscowości Podegrodzie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) cięcie piłą asfaltu 39 mb,
b) frezowanie 30,66 m2,
c) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 60 m2,
d) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa gr. 5 cm - 1094 m2,
e) uzupełnienie poboczy kruszywem 6,60 m3.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
autor: Agnieszka Połeć data wytworzenia: 2013-06-18
|