Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.podegrodzie.pl
Podegrodzie: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie
Numer ogłoszenia: 223036 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
V
|
zamówienia publicznego
|
| |
zawarcia umowy ramowej
|
| |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 5 części:
Część nr I - Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Brzezna, Chochorowice i Podrzecze Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a, b, c, 10 oraz 11 a, b, c do SIWZ. Część nr II - Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Długołęka - Świerkla, Gostwica i Olszanka Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 d, e, f, 10 oraz 11 d, e, f do SIWZ. Część nr III - Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Juraszowa, Mokra Wieś i Rogi Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 15.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 g, h, i, 10 oraz 11 g, h, i do SIWZ. Część nr IV - Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Naszacowice i Olszana Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 13.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 j, k, 10 oraz 11 j, k, do SIWZ. Część nr V - Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowości Podegrodzie i Stadła Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 l, ł, 10 oraz 11 l, ł do SIWZ.
2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych..
II.1.5)
|
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) 5.000,00 zł dot. części nr I,
b) 4.500,00 zł dot. części nr II,
c) 5.500,00 zł dot. części nr III,
d) 4.000,00 zł dot. części nr IV,
e) 5.000,00 zł dot. części nr V -przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - dot. części nr 4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 14.09.2015 r. o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8.
10 Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności:
- a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
- a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie –
- aa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania kompletnych instalacji solarnych, o wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto - dot. cz. I,
- bb) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania kompletnych instalacji solarnych, o wartości robót nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto - dot. cz. II,
- cc) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania kompletnych instalacji solarnych, o wartości robót nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto - dot. cz. III,
- dd) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania kompletnych instalacji solarnych, o wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto - dot. cz. IV,
- ee) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania kompletnych instalacji solarnych, o wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto - dot. cz. V.
- W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/kontraktów dla różnych części bez ich sumowania.
- Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-
- a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- aa) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz ma uprawnienia do kierowania robotami - dot. cz. I-V,
- bb) Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394.) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 932).
- W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może dysponować jednym kierownikiem budowy.
- Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
- aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80.000,00 zł - dot. cz. I,
- ba) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 70.000,00 zł - dot. cz. II,
- ca) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dot. cz. III,
- da) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 60.000,00 zł - dot. cz. IV,
- ea) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80.000,00 zł - dot. cz. V.
- Jeżeli Wykonawca składa ofertę obejmującą więcej niż jedną część zamówienia może przedstawić jedną lub więcej polis (albo inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej) opiewających na łączną sumę wskazanych kwot.
- Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 a, b, c, d, e),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 a, b, c, d, e, f, g, h, , i, j, k, l, ł do niniejszej specyfikacji.
2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł do specyfikacji.
3. Zgodnie z art. 143b ust. 1 Ustawy wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
4. Zgodnie z art. 143b ust. 5 Ustawy wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Sala obsługi klienta Urzędu Gminy Podegrodzie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - umowa o przyznanie pomocy nr 00011-6921-UM0600134/15 z dnia 14.08.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Brzezna, Chochorowice i Podrzecze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a, b, c, 10 oraz 11 a, b, c do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Długołęka - Świerkla, Gostwica i Olszanka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 d, e, f, 10 oraz 11 d, e, f do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Juraszowa, Mokra Wieś i Rogi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 15.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 g, h, i, 10 oraz 11 g, h, i do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.33.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie - w miejscowości Naszacowice i Olszana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 13.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 j, k, 10 oraz 11 j, k, do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowości Podegrodzie i Stadła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) instalacji solarnej - szt. 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 l, ł, 10 oraz 11 l, ł do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 45.33.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
autor: Agnieszka Połeć data wytworzenia: 2015-08-28
|