1. rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
2. rejestr uchwał Rady Gminy
3. rejestr interpelacji i wniosków radnych
4. rejestr delegacji
5. rejestr zarządzeń wójta
6. rejestr wniosków o udostępnienie danych ze zbiorów danych osobowych
7. rejestr pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy, w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych
8. rejestr pracowników zwolnionych z Urzędu Gminy, robót publicznych i prac interwencyjnych
9. rejestr stażu pracy i nagród jubileuszowych pracowników
10. rejestr kar porządkowych pracowników Urzędu Gminy
11. rejestr aktów nadania stopnia zawodowego dla nauczycieli
12. rejestr umów cywilno-prawnych
13. rejestr wymiarowy w podatku rolnym, leśnym, od nieruchomości, gospodarowanie odpadami
14. rejestr deklaracji osób prawnych w podatku od nieruchomości, rolnym, leśnym, gospodarowanie odpadami
15. rejestr ulg w podatku rolnym, leśnym, od nieruchomości, gospodarowanie odpadami
16. rejestr decyzji przypisowych, odpisowych, umorzeniowych
17. rejestr umów
18. rejestr opłat użytkowania wieczystego gruntów
19. rejestr zamówień publicznych
20. ewidencja księgowo – podatkowa
21. ewidencja płacowo – ubezpieczeniowa
22. ewidencja podatku VAT
23. ewidencja środków trwałych i przedmiotów
24. rejestr planów zagospodarowania przestrzennego
25. rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego
26. rejestr numeracji porządkowej nieruchomości
27. rejestr umów dzierżawy gruntów będących własnością gminy Podegrodzie
28. rejestr wniosków o przydział lokali mieszkalnych
29. rejestr zaświadczeń dotyczących prowadzenia gospodarstw rolnych
30. rejestr dzierżawy gruntów i opłat za wieczyste użytkowanie
31. rejestr przedpoborowych
32. ewidencja działalności gospodarczej
33. ewidencja ludności i dowodów osobistych
34. rejestr uchwał Rady Gminy
35. rejestr interpelacji i wniosków radnych
36. rejestr działalności regulowanej
37. rejestr gospodarstw agroturystycznych
38. rejestr skarg i wniosków
39. rejestr kontroli
40. rejestr petycji
41. rejestr instytucji kultury
|